Industrija prodaje ulaznica snažno raste – Fond Invera EP to je prepoznao

Autor: Josipa Ban , 06. prosinac 2024. u 16:18
Osnivač i izvršni direktor Entrija Berislav Marszalek, investicijski menadžer u Inveri Denis Sabolović i direktor Dekoda Darko Čošić ne skrivaju ambicije u lukrativnom segmentu prodaje ulaznica/SINIšA UšTULICA

Nakon investicije u Entrio, Invera EP uložila i u Ulaznice.hr te ih spojila.

Fond rizičnog kapitala Invera Equity Partners odlučio se na dodatnu investiciju i širenje u ticketing industriji, odnosno industriji kupnje i prodaje ulaznica.

Nakon što su prije gotovo pola godine uložili devet milijuna eura u Entrio, domaću platformu za prodaju i kupnju ulaznica postavši većinski vlasnik, sada su uložili i u Ulaznice.hr, odnosno tvrtku Dekod.

Koliko je iznosila ova investicija iz Invera EP ne žele otkriti dodajući da im je cilj u sljedećih pet godina postati lider ticketing industrije u jugoistočnoj Europi.

Spajanje konkurenata
Dva dosadašnja konkurenta, od kojih je Entrio bio više usmjeren na festivale, stand-upove i poslovna događanja, a Ulaznice.hr na kulturna događanja i sport, sada će težiti istom cilju – osvajanju tržišta jugoistočne Europe.

“Motivacija za ovo ulaganje leži u iznimnoj komplementarnosti poslovanja dvaju društva. Računamo i na značajne sinergijske efekte kroz zajedničke operacije”, ističe Denis Sabolović, investicijski menadžer u Inveri.

Kompanije će i dalje poslovati pod zasebnim brendovima, a i menadžment ostaje isti. Spajanje pod kapom Invera EP, naglašavaju Berislav Marszalek i Darko Čošić, donosi novu dimenziju poslovanju.

“Ovo nije isključivo poslovni potez već prilika da podignemo standarde u industriji ticketinga”, kaže Marszalek, osnivač i izvršni direktor Entrija. Čošić, direktor Dekoda, dodaje da će udruživanjem ekspertiza, tehnologije i spektra usluga dodatno osnažiti poziciju na tržištu.

Godišnje 4 mil. ulaznica
Trenutačno te dvije kompanije godišnje prodaju četiri milijuna ulaznica. Entrio, osim na domaćem, posluje i na tržištu Slovenije i BiH, a sada se to tržište otvara i Dekodu. Zajednički prihodi ove dvije tvrtke u 2023. iznosili su 3,4 milijuna eura, te premašuju prihode najvećeg konkurenta na domaćem tržištu – tvrtke Eventim u vlasništvu CTS Eventima iz Austrije koja je lani, prema podacima Fine, ostvarila 2,9 milijuna eura prihoda.

Također, sve tri tvrtke u 2023. zabilježile su rast prihoda. Entrio veći od 50 posto, a Eventim iznad 90 posto. Ne čudi, stoga, da Invera EP u branši vidi veliki potencijal.

“Naši planovi uključuju, uz širenje poslovanja na nova tržišta, fokus na kontinuirani tehnološki razvoj ticketing platformi i uvođenje inovativnih proizvoda i usluga”, kaže Sabolović.

Komentirajte prvi

New Report

Close