Poslovna 2025.
Izazovi i prilike za industriju

Industrija osiguranja u 2025. godini: transformacija kroz rast, inovacije i održivost

Marijana Jakovac, predsjednica Uprave Allianz Hrvatska.

Marijana Jakovac
04. prosinac 2024. u 22:00
I u 2025. očekujemo značajne izazove i prilike za industriju osiguranja, ističe Marijana Jakovac/Tomislav Marić

I u 2025. godini očekujemo značajne izazove i prilike za industriju osiguranja koje će definirati naš budući razvoj. Najveći fokus bit će na razvoju proizvoda osiguranja, posebice u segmentu životnih i zdravstvenih osiguranja, unapređenju korisničkog iskustva, povećanju svijesti o nužnosti bolje pripreme za nepredviđene vremenske uvjete te cyber sigurnost.

Industrija osiguranja suočava se s dinamičnim promjenama koje oblikuju ne samo tržište, već i očekivanja klijenata. U našoj osiguravajućoj kući svjesni smo tih izazova i prihvaćamo ih kao priliku za rast, razvoj i osnaživanje odnosa s korisnicima. Godina 2025. bit će usmjerena na daljnji razvoj i prilagodbu proizvoda i usluga kako bismo odgovorili na potrebe naših klijenata i širu društvenu odgovornost.

Poseban fokus usmjerit ćemo na razvoj proizvoda s naglaskom na segment životnih i zdravstvenih osiguranja. Paralelno, klimatske promjene, uključujući katastrofalne oluje, poplave i tuče, postale su u mnogim dijelovima svijeta stalna prijetnja, a ne izvanredni događaji. Takve nepogode zahtijevaju brzu prilagodbu, stoga osiguravajuće kuće moraju intenzivno raditi na razvoju proizvoda koji mogu podržati klijente u pripremama i oporavku od prirodnih nepogoda.

Unapređenje korisničkog iskustva ostat će jedan od ključnih prioriteta. Digitalna transformacija omogućit će nam pojednostavljenje i ubrzanje svih procesa, čime ćemo korisnicima osigurati bržu, učinkovitiju i transparentniju uslugu. Uvođenjem modernih digitalnih platformi, interaktivnih aplikacija i naprednih AI rješenja planiramo svakom korisniku pružiti personalizirano iskustvo, čime ćemo dodatno ojačati povjerenje i zadovoljstvo.

Umjetna inteligencija i napredna analitika bit će integrirani u sve segmente poslovanja. Time će se omogućiti prodajnim timovima da više vremena posvete klijentima i identificiranju njihovih potreba. Godina 2025. označava fazu ubrzane transformacije, a osiguravatelji koji na vrijeme prepoznaju ključne trendove bit će spremni za rast i uspjeh u složenom poslovnom okruženju.

New Report

Close