Sve je više hrvatskih tvrtki zainteresirano za poslovanje s Indonezijom, zbog čega je u petak u Zagrebu i osnovano Indonezijsko poslovno vijeće.
Kako objašnjava Igor Zgrabljić, glavni tajnik Vijeća, za indonezijskim tržištem najviše su interesa pokazale tvrtke iz prehrambenog sektora. "Nekoliko se hrvatskih tvrtki već nekoliko puta predstavio na sajmovima u Indoneziji. Riječ je uglavnom o proizvođačima vina, maslinova ulja, pršuta, sira te tartufa. Neke od tvrtki koje su zainteresirane za Indoneziju su Agrokor, Badel 1862, vinarije Kozlović i Stina, Paška sirana, Pršutara Boštane, kao i niz istarskih proizvođača maslinova ulja", kaže Zgrabljić.
Dodaje da je uglavnom riječ o plasmanu delikatesa za indonezijske luksuzne restorane i hotele. Ukupna robna razmjena Indonezije i Hrvatske lani je vrijedila 46 mil. dolara, a to je i jedna od rijetkih država s kojima naša zemlja s izvozom od 28,2 milijuna dolara ostvaruje suficit. Najveći dio hrvatskog izvoza, oko 31%, odnosi se na željezničku signalizaciju. Velik iznos razmjene (28%) odnosi se na duhanske prerađevine, a slijede cement te koža. S druge strane, 15% našeg uvoza odnosi se na papir, a 9% na poliester. Slijede palmino ulje, tekstil i riblje prerađevine (6%). Uvozimo i sanitarne potrepštine, elektroničku opremu te obuću.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu