Završen je Advent u Zagrebu. Nakon mjesec i pol povlači se crta i zbrajaju rezultati. Brojke su i više nego impresivne pa je Zagreb u odnosu na isto razdoblje prošle godine ostvario porast broja noćenja od čak 50 posto.
Prema podacima zagrebačke turističke zajednice, u proteklih mjesec i pol ostvareno je 120.000 dolazaka i 230.000 noćenja. Vlasnicima štandova na Zrinjevcu, čini se, turisti su donijeli dobru zaradu. Ipak, naglašavaju kako imaju velike troškove te da je za uspješnu poslovnu priču potrebno mnogo rada i odricanja.
Povećanju broja gostiju pridonio je i bogatiji sadržaj. Zbog Adventa, Croatia Music Week festivala, Snježne kraljice te utrke skijaških legendi produljio se boravak turista – koji sada u prosjeku u gradu ostaju dva dana, piše N1.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu