Implementirajte ovih 5 zanimljivih trendova na društvenim mrežama u 2016.

Autor: Poslovni.hr , 08. siječanj 2016. u 13:55
Foto: BizIT

Novi zadatak na listi novogodišnjih želja: isprobati nove opcije komunikacije i oglašavanja putem društvenih mreža!

U 2016. godini ste si poželjeli bolje poslovne rezultate i obećali više raditi na promociji? Došli ste na pravo mjesto po inspiraciju. Jer ako išta trebate uvrstiti u marketinške planove za novu godinu onda su to društvene mreže i vaš nastup na njima, piše BizIT.

No, zaboravite stare načine jer društvene mreže se stalno mijenjaju, poboljšavaju i iz godine u godinu nude nove funkcije i nove mogućnosti. Ako želite svoje kanale komunikacije prilagoditi vremenu i uvesti ih u novu godinu proučite i implementirajte ove novitete:

1. Poboljšana komunikacija s korisnicima

Od samog nastanka društvene mreže su zagovarale princip transparentnosti u komunikaciji tvrtki s fanovima te 2016. možemo očekivati još veće inzistiranje na suradnji i otvorenosti.

Tako primjerice već od početka godine možemo vidjeti redizajnirani messaging inbox na Facebooku koji olakšava komunikaciju admina stranica s korisnicima i time poboljšava korisničko iskustvo. U najavi je i poboljšanje u upravljanju komentarima (ništa vam ne smije promaknuti) te postavljanje instant i automatskih poruka koje se šalju kada vam netko piše po prvi puta ili u vremenu kada admin nije online i ne može odmah odgovoriti.

Nadalje, očekuje se i veći priljev tvrtki tj. službenih profila kompanija i medija na mobilnim messaging aplikacijama poput Vibera, WhatsAppa, Messengera itd. Na taj način će moći još brže slati svoje promotivne i informativne poruke korisnicima koji se pretplate na njihov feed.

Vrlo je vjerojatno da će se ovi trendovi poboljšane komunikacije u kratkom roku preliti na brojne društvene mreže.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close