U 2016. godini ste si poželjeli bolje poslovne rezultate i obećali više raditi na promociji? Došli ste na pravo mjesto po inspiraciju. Jer ako išta trebate uvrstiti u marketinške planove za novu godinu onda su to društvene mreže i vaš nastup na njima, piše BizIT.
No, zaboravite stare načine jer društvene mreže se stalno mijenjaju, poboljšavaju i iz godine u godinu nude nove funkcije i nove mogućnosti. Ako želite svoje kanale komunikacije prilagoditi vremenu i uvesti ih u novu godinu proučite i implementirajte ove novitete:
1. Poboljšana komunikacija s korisnicima
Od samog nastanka društvene mreže su zagovarale princip transparentnosti u komunikaciji tvrtki s fanovima te 2016. možemo očekivati još veće inzistiranje na suradnji i otvorenosti.
Tako primjerice već od početka godine možemo vidjeti redizajnirani messaging inbox na Facebooku koji olakšava komunikaciju admina stranica s korisnicima i time poboljšava korisničko iskustvo. U najavi je i poboljšanje u upravljanju komentarima (ništa vam ne smije promaknuti) te postavljanje instant i automatskih poruka koje se šalju kada vam netko piše po prvi puta ili u vremenu kada admin nije online i ne može odmah odgovoriti.
Nadalje, očekuje se i veći priljev tvrtki tj. službenih profila kompanija i medija na mobilnim messaging aplikacijama poput Vibera, WhatsAppa, Messengera itd. Na taj način će moći još brže slati svoje promotivne i informativne poruke korisnicima koji se pretplate na njihov feed.
Vrlo je vjerojatno da će se ovi trendovi poboljšane komunikacije u kratkom roku preliti na brojne društvene mreže.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu