Imena najboljih inovatora CROWN projekta otkrit će 1. rujna

Autor: Marija Brnić , 22. kolovoz 2021. u 22:00
Prezentacije projekata koji se natječu u projektu su inovatori održali u prosincu /PD

Sudjeluju i poduzetnici iz BiH i C. Gore. Birat će se tri hrvatska projekta, koji će dobiti pomoć od po 25 tisuća eura.

U finiš ulazi projekt CROWN (Crown of entrepreneurial ideas for success) kojeg u sklopu prekograničnog programa za jačanje poduzetništva u Hrvatskoj, BiH i Crnoj Gori za Hrvatsku provodi Sisačko-moslavačka razvojna agencija SIMORA, kojim se predviđa za odabrane startup projekte pružiti pomoć za marketing i crowdfunding kampanju u iznosu koji premašuje 4,5 milijuna kuna.

Svaka od zemalja odabrat će po tri projekta. Tko su hrvatski pobjednici saznat će se 1. rujna, nakon analize više od 100 pristiglih projekata i odabira 25 kreativaca koji su prošli edukaciju i uz mentore razradili projekte.

Tog će dana i 10 onih koji su ušli u uži krug održati prezentaciju pred žirijem u hotelu Jurjevec u Lekeniku. Birat će se tri hrvatska projekta, koji će dobiti pomoć od po 25 tisuća eura, odnosno 187 tisuća kuna.

Iz zvuka u titl

Projekti u završnici iz različitih su dijelova Hrvatske i različitih sektora. Javnost je za neke već imala prilike čuti, poput inovativnog proizvoda za gluhe osobe “Eye hearing” koji je razvila Josipa Bencek. Riječ je o rješenju koje, zahvaljujući softveru i korištenju opcije prijenosa zvuka te hardvera vezanog uz “pametne naočale” omogućuje prijenos zvuka u titlove.

Proizvod se dorađuje i otvara mogućnost prijevoda na drugi jezik. Ovo rješenje već je dobilo nagrade i priznanja, no za proizvodnju su potrebne investicije.

Među 10 hrvatskih kandidata za potporu u crowdfunding kampanji je i projekt Vijuga, Osječanina Darka Grundlera. Riječ je o platformi koja povezuje umjetnike, ljubitelje umjetnosti i poslovne subjekte, jedinstveno mjesto za promociju i prodaju umjetničkih djela.

Lucija Zelić osmislila je projekt zeleni hotel, koji se temelji na ideji ekoturizma, povezivanju tradicijskih kuća, lokalnih mladih umjetnika, i općenito promociji manje poznatih lokacija.

Elena Vučinovec iz Kutine dizajnirala je mobilne kućice multifunkcionalne arhitekture, koje osim stanovanja mogu biti korištene i za turističke svrhe, javnu namjenu i zbrinjavanje ljudi.

100

projekata prijavljeno je na program SIMORA-e

“Herbie” je projekt Luke Solde iz Podolja, temeljen na korištenju biljnih mješavina i promociji kulture zdravog života, a zanimljiva je i ideja Katarine Mirković, koja polazi od velikog potencijala iz neiskorištenog dijela šparoga,koji umjesto u otpad mogu biti sirovina za nutritivno vrijedan dodatak prehrani, a konzumaciju je moguće osigurati i kroz vegetarijansku paštetu.

Zdrava hrana u fokusu je i Roberta Šakića, čiji projekt aplikacije “LocalFood” omogućuje jednostavnu detekciju zdrave hrane, pomoću koje se može stupiti u kontakt s obližnjim OPG-ovima, prerađivačima, tržnicama…

U zadnjem krugu natjecanja je i projekt modularne maskice za mobitele Ante Tomića, kojom bi se omogućilo personalizaciju i izmjenu dizajna zahvaljujući slideru, odnosno pločici koja se umeće u masku.

U finalu je i projekt edukativnih video igara za djecu i školarce kojeg je razvio Stefan Vedrina, a edukacija bi obuhvaćala različita područja od ekologije, matematike, jezika do lijepog ponašanja.

Tesa Goldstein investitore pak traži za projekt Ad hoc servisa za starije i nemoćne, koji bi funkcionirao po principu Ubera, odnosno vozači-njegovatelji bi zaprimali zahtjeve putem aplikacije.

Ponude do 8. rujna

SIMORA je trenutno i u postupcima prikupljanja ponuda za osmišljavanje marketinške prezentacije tri projekta, kao i organizacije same crowdfunding kampanje.

Rokovi za ponude za ove poslove su 8. rujna, a sama crowdfunding kampanja bi prema uvjetima natječaja trebala trajati najmanje pet mjeseci. To znači da će po kapital tri odabrana projekta vjerojatno biti spremni ići u proljeće iduće godine.

Komentirajte prvi

New Report

Close