Naš hrast ima vrhunsku kvalitetu i svjetski je raritet po prepoznatljivosti. Njegova zlatno žuta boja i struktura ono su što ga čini tako posebnim.
Uz sve te vrhunske odlike kada ga ugradimo u masivni namještaj dolazimo do finalnog proizvoda koji je srednje cjenovnog ranga i vrlo visoke kvalitete. Naša tvrtka na mjesečnoj bazi izbacuje minimalno 10 novih proizvoda, a većina ih je upravo od hrastovine˝, kaže Zdravko Jelčić, direktor Spin Valisa.
Svjetsko tržište
Potražnja na svjetskom tržištu za masivnim hrastovim namještajem daleko je veća nego kod nas. Kako bi to promijenili ovogodišnja Ambijenta posjetiteljima donosi glavne izvoze proizvode koji su traženi na svjetskim tržištima. Izlaganjem na inozemnim sajmovima, hrvatski izlagači dolaze do novih klijenata i pokazuju svoju ozbiljnost i kvalitetu proizvoda koje nude. Na sajmu namještaja MOW koji se u rujnu održao u Bad Salzuflen u Njemačkoj izložili su oko 15 novih proizvoda i shvatili kolika je stvarna potražnja za kvalitetnim namještajem te kako je njihov potencijal na tom polju velik i nedovoljno ostvaren. ˝Prisustvom na ovom sajmu dali smo ostalima do znanja da smo ozbiljni igrači u ovoj branši. Isto tako pokazali smo da imamo snagu i kvalitetu postati solo igrači˝, pojasnio je Jelčić.
Jelčić naglašava kako su sajmovi poput MOW-a u Njemačkoj mjesto gdje se formiraju trendovi, tamo dolaze samo veliki trgovci s vizijama i nema usputnih 'šetača'. Tvrdi kako treba prihvatiti svaku priliku izlaganja na takvim sajmovima jer one otvaraju nebrojna vrata i poslovne prilike o kakvima inače možete samo maštati. Nedugo nakon sajma kontaktirala ih je Otto grupa i u pripremi je sastanak na kojem će biti riječi o mogućoj poslovnoj suradnji.˝ Oni ostvaruju 140 milijardi eura prometa na godišnjoj bazi i najveći su po internetskoj prodaji u Europi i Americi i iznimna nam je čast da dolaze k nama ˝, pohvalio se Jelčić. Spin Valis ove godine bilježi rast izvoza za oko 12 posto, a nakon sajma imaju više narudžba no što realno mogu proizvesti.
Branša puna problema
Problematika koju naglašava Jelčić muči i ostale iz branše. U Hrvatskoj je tržište definirao velikim trgovačkim lancima i s time se treba znati nositi. Njihove cijene nikada neće biti slične domaćim proizvođačima, a naši kupci u današnje vrijeme nažalost ne mare dovoljno za kvalitetu i izvornost proizvoda. "Najveći problem kod nas je što imamo znanje, kvalitetu i sirovine, ali nam je opća društvena konkurentnost u zaostatku. Trošak rada nam iznosi između 18-20 posto, nameti državi su visoki, a uz to se konstantno borimo na tržištu. Državna politika i nacija nam mora pomoći na području konkurentnosti i sve će nam biti lakše", požalio se Jelčić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Meni se cini da vi prodajete namjestaj na kile a ne na osnovu kreativnog designa.
Kad god sam nesto htio kupiti, na moju veliku zaslost, morao sam na kraju kupiti talijanski stilski namjestaj.
Sto se tice troskova rada, kao i sveukupnih optrecenja, sigurno su vam 30% manja nego u Italiji. Zato ne kukajte i ne gledajte samo na one zemlje, u kojima su jos mizernije place, nego Hrvatskoj.
“Državna politika i nacija nam mora pomoći na području konkurentnosti i sve će nam biti lakše”
Ma molim te finog plana. Ja sve što proizvedem izvozim, kako bi bilo da se državna politika i nacija malo upregnu meni pomoći?
Uključite se u raspravu