Hrvatske je domove preplavio namještaj iz IKEA-e, a u kolikoj su mjeri ovdašnji potrošači željno iščekivali njezin dolazak na naše tržište, najbolje ilustriraju podaci da je u prvoj godina poslovanja u Hrvatskoj švedski gigant ostvario gotovo 536 milijuna kuna prihoda, a web-stranica njihova salona u Rugvici zabilježila je impresivnih 4,7 milijuna posjetitelja! Svjesni da sve više ljudi voli kupovinu iz vlastitoga kauča, najavili su i skoru online prodaju, a opet su se počele širiti i informacije da IKEA dolazi i u Split, piše Slobodna Dalmacija.
'Teritorijalni oblik Hrvatske izaziva nas na smišljanje novih inovativnih koncepata prodaje. Trenutačno nemamo ništa definirano, ali razmatramo dostavne centre. Prije nego krenemo s mogućim projektom robne kuće u Splitu, u tom bismo gradu mogli imati dostavni centar u koji kupci onda dođu po robu kupljenu online. Uz dostavni centar možemo imati i ogledni salon kako bismo imali fizički kontakt s kupcima. Takve mogućnosti istražujemo, a detalje ćemo moći komunicirati tek kada pokrenemo konkretni projekt', govori Igor Štefanac, PR menadžer IKEA Hrvatska.
Dodaje da im je trenutačno fokus na otvorenju robnih kuća u Beogradu i Ljubljani te razvijanje novih koncepata poput online prodaje, pa će o novoj robnoj kući u Hrvatskoj govoriti tek kada finaliziraju navedene projekte. Online prodaju planiraju pokrenuti do kraja poslovne godine 2016., a točan datum još nije utvrđen.
Štefanec nam je potvrdio i tezu kako su Dalmatinci, naročito kupci iz Splitsko-dalmatinske županije, usprkos velikoj udaljenosti, vrlo česti posjetitelji IKEA-e Zagreb.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu