Četiri veća hotelska lanca i tri luksuzna resorta iz Hrvatske, uz nekoliko vodećih kompanija iz Crne Gore i Srbije sudjeluju na prvom regionalnom virtualnom sajmu poslova Virtual Hotel Job Fair, koji je otvoren u utorak i trajat će puna dva tjedna od 0-24.
Ovo je prvo virtualno izdanje sajma poslova kojeg je agencija za zapošljavanje Friendly HR (human resources) iz Beograda ranije organizirala u live izdanju, no prednost je ovakvog koncepta što je sajam pristupačan bilo kad i bilo kome te značajno pojednostavljuje proces informiranja i prijave potencijalnih radnika na radna mjesta koja ih zanimaju.
‘Ovdje smo da olakšamo’
”Situacija na tržištu rada jednako je teška za sve u regiji, kvalitetni smještajni objekti koji žele pružiti vrhunsku uslugu nemaju dovoljno stručnog kadra koji je u potrazi za boljim plaćama otišao u zapadne zemlje, ili naprosto rast kapaciteta nije popratio i rast broja educiranih kadrova.
Ovdje smo da olakšamo svima u regiji, a na sajmu imamo kompanije iz Srbije, Crne Gore i Hrvatske, kojima pomažemo da ostvare kontakte s potencijalnim radnicima ili poslodavcima. Zahvaljujući tehnologiji, imamo mogućnosti da im na platformi pružimo informacije i omogućimo izravan kontakt putem chata, kao i izravne prijave na konkretna radna mjesta”, pojasnila je za Poslovni dnevnik Tamara Danojlić, voditeljica projekta i project manager agencije Friendly HR, koja uz ovo organizira i sajam za buduće studente u Srbiji.
Agencija Friendly HR pruža širok spektar usluga iz oblasti ljudskih resursa, od pronalaženja talenata, evaluacije i edukacije zaposlenih, employer brenda do organizacije timskih aktivnosti i korporativnih događaja.
Ideja je da Virtual Hotel Job Fair ide dvaput godišnje, ovaj prvi važan je jer se odvija uoči ljetne sezone, kad je potraga za radnicima u punom intenzitetu.
Naviše je hotela upravo iz Hrvatske. Na sajmu sudjeluju lanci Falkensteiner, Liburnia Riviera Hoteli, Lošinj Hotels&Villas i Aminess te resorti Maslina s Hvara, Marina Novi iz Novog Vinodolskog te Obonjan Resort, iz Crne Gore tu je Porto Montenegro, sa Zlatibora dolazi Mona Plaza hotel.
Platforma ima bogatu animaciju koja posjetiteljima stvara dojam virtualne šetnje sajmom, a osim posjeta štandovima kompanija i razgovora s predstavnicima hotelskih tvrtki posjetiteljima je na raspolaganju niz predavanja u sklopu konferencijske sale sajma.
Besplatne edukacije
”Htjeli smo dodati i ovu edukacijsku komponentu, tako što smo ponudili sadržaje koje bi kandidati u nekim drugim prilikama trebali platiti, a tu su svi sadržaji besplatni. Tu će se održati obuke i predavanja iz oblasti ugostiteljstva, gdje će sudionici moći naučiti nove stvari, proširiti svoje znanje i steći dodatno iskustvo u ovom uzbudljivom i dinamičnom poslu. Ove aktivnosti će omogućiti posjetiteljima da saznaju više o hotelijerstvu i da se bolje pripreme za svoj budući posao”, kaže Tamara Danojlić.
Da je potražnja za radnicima u Hrvatskoj jača nego lani, pokazao je i nedavno održan online sajam sezonskih poslova Sezonac.hr koji je zabilježio više od 200.000 posjeta te više od 1.200.000 pregleda stranica, kao i više od 7.200 prijava na oglašena radna mjesta.
Zainteresirani su se mogli prijaviti na rekordnih više od 200 oglasa za posao, a prema procjenama turističkog sektora, ove godine u Hrvatskoj tražit će se 10 do 15 posto više djelatnika u turizmu nego lani.
Potraga će biti teža nego proteklih nekoliko godina, s obzirom na to da se turizam vraća u sve zemlje u okruženju bez restrikcija. U potrazi za radnicima iz trećih zemalja poslodavcima će biti nešto lakše nego prošlih godina s obzirom na nova pravila oko zapošljavanja sezonaca povratnika te bržih procedura, kako je najavljeno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu