HŽ Infrastruktura objavila natječaj za prugu Okučani – Vinkovci

Autor: Poslovni.hr/Hina , 03. siječanj 2014. u 14:00
Thinkstock

HŽ Infrastruktura objavila je natječaj za izradu projekata za obnovu i modernizaciju 131,3 kilometra pruge na dionici Okučani – Vinkovci.

HŽ Infrastruktura objavila je natječaj za izradu projekata za obnovu i modernizaciju 131,3 kilometra pruge na dionici Okučani – Vinkovci, čija procijenjena vrijednost iznosi 91,65 milijuna kuna i sufinancirat će se iz Europskog fonda za regionalni razvoj (ERDF).

Projekt obnove i modernizacije dvokolosiječne pružne dionice Okučani – Vinkovci provodi se u okviru Operativnog programa Promet 2007.-2013., a riječ je o pružnoj dionici koja je sastavni dio Osnovne EU prometne mreže, odnosno nekadašnjeg X. paneuropskog prometnog koridora.

Procijenjena vrijednost projekta iznosi 91,65 milijuna kuna i sufinancirat će se iz Europskog fonda za regionalni razvoj (ERDF), navode iz HŽ Infrastrukture uz naglasak da je ta tvrtka najveći korisnik sredstava iz fondova EU u Hrvatskoj.

Projektom će biti obuhvaćena obnova i modernizacija cjelokupne željezničke infrastrukture na toj dionici, odnosno svih infrastrukturnih podsustava. Projekt obuhvaća obnovu pružnog gornjeg i donjeg ustroja, zamjenu 23 mosta novim konstrukcijama, denivelaciju 23 i ukidanje 13 željezničko-cestovnih prijelaza, rekonstrukciju 12 kolodvora i 13 stajališta te rekonstrukciju kontaktne mreže i signalno-sigurnosnog i telekomunikacijskog podsustava.

Natječaj za izradu projekata i druge projektne dokumentacije za modernizaciju i obnovu na dvokolosiječnoj pružnoj dionici Okučani – Vinkovci otvoren je od 2. siječnja do 11. veljače, a dostupan je na stranici strukturnifondovi.hr.

Iz ERDF-a također se planira sufinancirati i projekt izgradnje pruge za prigradski promet Gradec – Sv. Ivan Žabno, za koji je HŽ Infrastruktura objavila poziv za nadmetanje 23. prosinca, a čija je okvirna vrijednost 205 milijuna kuna. Početak radova na izgradnji te pruge planira se u listopadu ove godine, a završetak je predviđen u prosincu 2016.

U sklopu tog projekta, nakon više od 40 godina, gradit će se i nova pruga za prigradski željeznički promet, duljine 12,2 kilometara, s pripadajućim stajalištima i novim kolodvorom Gradec, a provest će se i rekonstrukcija postojećega kolodvora Sveti Ivan Žabno.

Ta će se pruga odvajati od postojeće magistralne željezničke pruge na Mediteranskom koridoru Osnovne mreže, nekadašnjem ogranku Vb paneuropskog koridora državna granica-Botovo-Dugo Selo u kolodvoru Gradec, a priključit će se na postojeću prugu Križevci-Bjelovar-Kloštar u kolodvoru Sv. Ivan Žabno.

Pruga je projektirana za brzinu od 120 kilometara na sat, s izuzetkom prvog luka iza stajališta Gradec koji je projektiran za brzinu od 100 kilometara na sat, kao i za osovinsku masu od 22,5 tona i 8 tona po metru.

Ovim projektom, ističu iz HŽ Infrastrukture, znatno će se skratiti vrijeme putovanja putnicima iz regije koji svakodnevno putuju između Zagreba i regionalnoga centra Bjelovara.

Komentirajte prvi

New Report

Close