Hyattu u fokusu širenje na obali i Zagreb

Autor: Poslovni dnevnik , 18. prosinac 2023. u 22:00
Na prostoru bivše tvornice Maraska gradi se luksuzni Hyatt Regency Zadar sa 133 smještajne jedinice/Š. ZELIĆ/PIXSELL

Jedan od vodećih svjetskih hotelskih lanaca prvi puta je na hrvatsko tržište ušao u partnerstvu s turskom Dogus grupom, a luksuzni Hyatt Regency Zadar gradi se na prostoru bivše zadarske tvornice Maraska.

Hotelski lanac Hyatt nakon ulaska u Zadar traži nove poslovne prilike u Hrvatskoj među kojima je i dolazak u Zagreb, izjavio je za Hinu potpredsjednik za akvizicije i razvoj Hyatt International LLC-a, Takuya Aoyama.

Jedan od vodećih svjetskih hotelskih lanaca prvi puta je na hrvatsko tržište ušao u partnerstvu s turskom Dogus grupom, a luksuzni Hyatt Regency Zadar gradi se na prostoru bivše zadarske tvornice Maraska.

Taj hotel u povijesnoj zadarskoj jezgri imat će 133 smještajne jedinice, a prati ga i rezidencijalni dio s oko 200 stanova/apartmana te drugim sadržajima. Vrijednost investicije je 55 milijuna eura, a završetak projekta očekuje se tijekom 2024.

Takuya Aoyama, potpredsjednik za područje Europe, Afrike i Bliskog Istoka-EAME zadužen za širenje Hyattova portfelja brendova na tržištima u središnjoj i istočnoj Europi, naglašava da je Hyatt u projekt u Zadru ušao kao operator koji će pod Hyattovim brendom Regency upravljati hotelom, a ne kao ulagač.

Pod Hyattovo je globalno 240 objekata, a nakon Beograda nastavlja širenje u regiji. Trenutačno Regency posluje i u Sofiji, Pravecu (Bugarska), Solunu, Istanbulu, Izmiru i Kotoru, a uskoro i u Novom Sadu i Tirani. “Dogus ima opsežno znanje o RH zbog ranijih ulaganja i vjerujemo da će nam njihovo razumijevanje Hyattovih brendova i javnosti pomoći da na tržište uđemo i radimo na pravi način”, kaže Aoyama koji otkriva da, “iako je još prerano govoriti, postoji zanimanje i za uspostavljanje prisutnosti u Zagrebu uz pomoć jednog od njihovih premium brendova”.

“I jadranska obala mogla bi biti savršena za naše all inclusive proizvode te vjerujemo da će s daljnjim rastom hrvatskog tržišta taj segment postati iznimno zanimljiv međunarodnim brendovima”, kaže Aoyama. 

Komentirajte prvi

New Report

Close