Hyatt Regency Zadar otvara vrata već tijekom predsezone

Autor: Poslovni dnevnik , 20. ožujak 2025. u 10:54
Investicija Dogusşgrupe vrijedna 55 milijuna eura označava važan iskorak u pozicioniranju Zadra na globalnoj turističkoj karti/PD

Nakon tri godine opsežnih radova na izgradnji i uređenju hotela, od 1. svibnja otvorene su rezervacije za prve goste.

Hyatt Regency Zadar, prvi hotel u Hrvatskoj pod okriljem poznatog hotelskog brenda Hyatt, uskoro se otvara u središtu Zadra. Nakon tri godine opsežnih radova na izgradnji i uređenju hotela, od 1. svibnja otvorene su rezervacije za prve goste.

Smješten u impresivnoj zgradi bivše tvornice Maraska, na samoj obali i u neposrednoj blizini zadarske povijesne jezgre, ovaj luksuzni hotel donosi novu razinu gostoprimstva u Hrvatsku, ali i ovaj dio Europe.

Investicija Doğuş grupe vrijedna 55 milijuna eura označava važan iskorak u pozicioniranju Zadra na globalnoj turističkoj karti, uz poštivanje bogate lokalne baštine. Prepoznatljivi potpis poznatog arhitekta Borisa Podrecce ogleda se u suptilnom spoju povijesne arhitekture i suvremenog dizajna, koji unosi novu energiju u jedno od najznamenitijih zdanja grada.

S ukupno 133 elegantno uređene smještajne jedinice – uključujući 110 soba i 23 apartmana – Hyatt Regency Zadar je trenutno jedini hotel s pet zvjezdica u središtu Zadra.

Svaka soba dizajnirana je kako bi spojila visoke estetske standarde s tehnološkim inovacijama, omogućujući maksimalnu udobnost i funkcionalnost – bilo da je riječ o poslovnim ili privatnim putovanjima.

Valentin Röttger, generalni direktor hotela Hyatt Regency Zadar, u nedavnom intervjuu za Poslovni dnevnik rekao je da je hrvatski luksuzni turizam zadnjih godina značajno napredovao, nudeći spektakularne obalne lokacije, vrhunske resorte i personalizirana iskustva koja mogu konkurirati drugim mediteranskim destinacijama.

“U usporedbi s Italijom, Francuskom ili Grčkom, Hrvatska ima prednost u očuvanoj prirodi i rastućem imidžu ekskluzivne destinacije. No, još uvijek postoje područja koja se mogu poboljšati da dosegne najviše svjetske standarde.

Jedno ključno područje je konzistentnost usluge. Iako mnogi luksuzni hoteli u Hrvatskoj nude izvanrednu uslugu, standardi mogu varirati, osobito u vrhuncu sezone kada nedostatak osoblja utječe na kvalitetu”, upozorio je Röttger u intervjuu.

Komentirajte prvi

New Report

Close