HUOJ dodjeluje nagradu za najbolje komunikacijske projekte u regiji

Autor: Poslovni.hr , 04. rujan 2023. u 12:15
Foto: HUOJ

Natječaj je otvoren do 2. listopada u 18 sati, a najbolje komunikacijske projekte birat će stručni žiri sastavljen od po tri predstavnika država sudionica, odnosno iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine.

Uvođenjem međunarodne nagrade za odnose s javnošću želimo pokrenuti natjecanje u izvrsnosti stoga pozivamo agencije i korporacije, nevladin sektor i javne ustanove na prijavu svojih najboljih komunikacijskih ostvarenja. Na natječaj se mogu prijaviti projekti iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine, a rok je 2. listopada 2023. godine

Prvobitna ideja i želja bila je mogućnost otvaranja nacionalne nagrade međunarodnom tržištu, davanje prilike svima iz regije da se pohvale svojim najboljim ostvarenjima.  Na prošlogodišnji natječaj pristiglo je 19 prijava iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine i upravo zato ovim putem pozivamo agencije i korporacije, nevladin sektor i javne institucije na prijavu svojih najboljih komunikacijskih ostvarenja u 2022. godini.

Natječaj je otvoren do 2. listopada u 18 sati, a najbolje komunikacijske projekte birat će stručni žiri sastavljen od po tri predstavnika država sudionica, odnosno iz Hrvatske, Slovenije, Srbije i Bosne i Hercegovine.

Prijaviti se mogu kampanje realizirane tijekom kalendarske godine, mogu biti lokalne, ali i međudržavne. Krajnji je cilj usmjeriti sve kolege, cijelu struku na izvrsnost.

Otvorene su prijave u devet natjecateljskih kategorija: za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama, za odnose s javnošću za velika, mala i srednja trgovačka društva, društveno odgovorno poslovanje, unutrašnju komunikaciju i kriznu komunikaciju, političku i digitalnu komunikaciju te komunikaciju događanja.

“Vrijeme je da krenemo intenzivnije raditi na razmjeni znanja i iskustava jer je tržište u isto vrijeme i malo i veliko, a izvrsni projekti ono su o čemu bi svi, koji su u industriji odnosa s javnošću, trebali biti upoznati i koje bismo trebali slaviti”, poručuje Mario Aunedi Medek, predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću.

Iz HUOJ-a ističemo kako ovom nagradom želimo usmjeriti struku odnosa s javnošću na izvrsnost te očekujemo da će posredno doći do razmjene iskustava, znanja, praćenja trendova, a iz kojih kao struka možemo učiti. Dodatni motiv je naravno i nagrada, no i želja da svaki prijavitelj dobije potvrdu da radi dobar posao.

Komentirajte prvi

New Report

Close