Promotivnom kampanjom na američkom tržištu Hrvatska je iskoristila finale Super Bowla, najgledanijeg sportskog događaja u SAD-u i trećeg najgledanijeg sportskog događaja na svijetu, uštedjevši time milijune dolara na skupe oglase, te zaradivši pohvale ureda Twittera, pohvalili su se u HTZ-u. Ovo je ujedno i prva zapažena akcija nove direktorice sjevernoameričkog ureda HTZ-a Ine Rodin, koja je na tom mjestu od studenog prošle godine.
HTZ je iskoristio činjenicu da su treneri ekipa koje su igrale finale hrvatskog porijekla, te je kreirana brzinska mini kampanja u sklopu koje je treneru pobjedniku finala ponuđen odmor u Hrvatskoj. Također, osmišljena je i dodatna mini kampanja na Twitteru, odnosno nagradna igra SuperBowlCroatia koja uključuje putovanje u Hrvatsku za dvije osobe.
„Sve se odvijalo jako brzo i zaista smo bili maksimalno proaktivni. Osim što smo ostvarili ogromnu promociju naše zemlje na američkom tržištu, dodatno veseli činjenica što je sustav HTZ-a pokazao organiziranost i suradnju između predstavništva i Glavnog ureda. Kada se u obzir uzme činjenica da 30 sekundi reklame za vrijeme trajanja Super Bowla košta oko 4,5 milijuna dolara, jasno je koliko je ova akcija vrijedna i značajna za hrvatski turizam.
Sustav HTZ-a je napravio odličan posao jer je Hrvatska kao turistička destinacija ovih dana bila česta tema u američkim medijima. Naime, članak koji je tijekom vikenda objavljen na Forbesu ima procijenjenu editorialnu vrijednost od 3,5 milijuna dolara, a sam članak je bio najčitaniji u navedenom vikendu s više od 45 tisuća pregleda. Rezultat svega je i više od tisuću novih Twitter followera, a naši su postovi do ponedjeljka ujutro prikazani 1.525,079 puta, zbog čega su pohvale stigle i iz ureda navedene društvene mreže za vrlo uspješnu kampanju HTZ-a koja je odličan primjer real time marketinga“, rekao je direktor HTZ-a Ratomir Ivičić.
Budući da je na američkom tržištu Twitter jedna od najpopularnijih društvenih mreža, Glavni ured HTZ-a se ovih dana više fokusirao na američku vremensku zonu i navedenu društvenu mrežu. U HTZ-u ističu da je ovo prvi iskorak na Twitteru ciljano na američko tržište.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.[emo_palacg][emo_palacg][emo_palacg][emo_palacg]
Uključite se u raspravu