Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u sklopu kampanje za rano rezerviranje na četiri lokacije u Europi provodi 3D hyperGram aktivacije, kojima uz tu novu hologramsku tehnologiju Hrvatsku inovativno predstavlja s motivima koji lebde, bez ekrana i stakla, izvijestili su iz HTZ-a.
Prva takva akcija u sklopu kampanje za rano rezerviranje (early booking) bila je na glavnom željezničkom kolodvoru u Zürichu i dvije frekventne lokacije u Londonu, a iduće će biti u Münchenu, od 17. do 19. prosinca, kažu iz HTZ-a.
“Suvremeni turisti traže nove doživljaje, dok istovremeno digitalizacija postavlja visoke standarde koje aktivno pratimo i provodimo u promotivnim aktivnostim. 3D hyperGram aktivacije pokazuju hrvatske turističke adute na nekim od nama najvažnijih tržištima poput Velike Britanije i Švicarske, a slijedi i Njemačke, gdje se vraća trend ranijeg bukiranja odmora”, objasnio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Kako se taj oblik oglašavanja provodi u blagdanskom razdoblju, u HTZ-u očekuje da će 3D modele promocije vidjeti više od 840 tisuća prolaznika svaki dan, na sve te četiri lokacije.
Cilj kampanje za rane rezervacije “Croatia is just a booking away”, koja je u tijeku, HTZ potiče ranije rezerviranje odmora i putovanja u Hrvatsku u 2025. na tržištima Njemačke, Austrije, UK, Nizozemske, Švedske i Švicarske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu