Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u sklopu kampanje za rano rezerviranje na četiri lokacije u Europi provodi 3D hyperGram aktivacije, kojima uz tu novu hologramsku tehnologiju Hrvatsku inovativno predstavlja s motivima koji lebde, bez ekrana i stakla, izvijestili su iz HTZ-a.
Prva takva akcija u sklopu kampanje za rano rezerviranje (early booking) bila je na glavnom željezničkom kolodvoru u Zürichu i dvije frekventne lokacije u Londonu, a iduće će biti u Münchenu, od 17. do 19. prosinca, kažu iz HTZ-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu