Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi ovogodišnju brand kampanju koja će se u različitim razdobljima, na 16 ključnih tržišta, provoditi do kraja srpnja. Kako ističu iz HTZ-a, kampanja ima cilj daljnjeg rasta prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije bogate ponude, sunca i mora, eno-gastronomije, aktivnog turizma, nautike i kulture.
Tržišta na kojima se provodi prva ovogodišnja brand kampanja su Njemačka, Austrija, Italija, Poljska, Češka, Velika Britanija, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Švedska, Belgija, Norveška, Rusija, Ukrajina, Slovačka i Španjolska. Aktivnosti će se provoditi putem TV-a, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža Facebook, Instagram i Twitter te kanala na YouTubeu.
Dodajmo kako će Hrvatska turistička zajednica tijekom 2020. provoditi četiri glavne promotivne kampanje, dvije za promociju pred i posezone te dvije brand kampanje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu