HTZ traži PR agenciju, fokus i dalje na SAD i Europu

Autor: Marija Crnjak , 14. studeni 2022. u 22:00
Predsjednik HTZ-a Kristjan Staničić/D. Jaramaz/PIXSELL

Usvojene su i odluke o raspisivanju Javnog poziva za odabir medijske agencije za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti.

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice u ponedjeljak je usvojilo Godišnji program rada HTZ-a za 2023. godinu te Operativni plan rada HTZ-a, koji kažu da će se snažnije promotivne aktivnosti i dalje provoditi na bližim emitivnim tržištima Europe te SAD-u, dok za daleka tržišta i dalje idu kampanje za održavanje vidljivosti i prisutnosti Hrvatske.

Usvojena je i Odluka o raspisivanju poziva za izbor strateških partnera za 2023. godinu, gdje je planiran nastavak marketinške suradnje sa strateškim partnerima, odnosno turoperatorima i prijevoznicima koji u idućoj godini planiraju organizirane programe putovanja za Hrvatsku.

Usvojene su i odluke o raspisivanju Javnog poziva za odabir medijske agencije za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti, odnosno Javnog poziva za odabir PR agencije za izradu i implementaciju strategije te provedbu međunarodnih PR aktivnosti.

Javni pozivi za agencije bit će objavljeni u narednim danima na stranicama HTZ-a, a odnosit će se na aktivnosti na inozemnim tržištima u 2023. i 2024. godini uz mogućnost produljenja suradnje na 2025. godinu.

Komentirajte prvi

New Report

Close