Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice u ponedjeljak je usvojilo Godišnji program rada HTZ-a za 2023. godinu te Operativni plan rada HTZ-a, koji kažu da će se snažnije promotivne aktivnosti i dalje provoditi na bližim emitivnim tržištima Europe te SAD-u, dok za daleka tržišta i dalje idu kampanje za održavanje vidljivosti i prisutnosti Hrvatske.
Usvojena je i Odluka o raspisivanju poziva za izbor strateških partnera za 2023. godinu, gdje je planiran nastavak marketinške suradnje sa strateškim partnerima, odnosno turoperatorima i prijevoznicima koji u idućoj godini planiraju organizirane programe putovanja za Hrvatsku.
Usvojene su i odluke o raspisivanju Javnog poziva za odabir medijske agencije za izradu strategije oglašavanja i medija plana te provođenje marketinških aktivnosti, odnosno Javnog poziva za odabir PR agencije za izradu i implementaciju strategije te provedbu međunarodnih PR aktivnosti.
Javni pozivi za agencije bit će objavljeni u narednim danima na stranicama HTZ-a, a odnosit će se na aktivnosti na inozemnim tržištima u 2023. i 2024. godini uz mogućnost produljenja suradnje na 2025. godinu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu