HTZ promovira turističku predsezonu na 12 europskih tržišta

Autor: Poslovni.hr/Hina , 04. ožujak 2019. u 14:23
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

Kampanji koja je započela prethodila je brend kampanja koju je HTZ provodio na pet emitivnih tržišta.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) počela je prvu ovogodišnju kampanju za promociju predsezone na 12 europskih tržišta, a provodit će je do 15. travnja s ciljem dodatnog motiviranja dolazaka turista u Hrvatsku prije ljeta, izvijestili su u ponedjeljak iz Glavnog ureda HTZ-a.

Europska tržišta na kojima HTZ provodi prvu predsezonsku kampanju su Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo i Irska, Slovenija, Austrija, Poljska, Češka, Italija, Francuska, Mađarska, Nizozemska, Švedska i Švicarska, a provodi se na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube te kroz aktivnosti tzv. display oglašavanja.

"S ovom kampanjom nastavljamo aktivnosti koje znatno doprinose daljnjem pozicioniranju Hrvatske kao cjelogodišnje turističke destinacije, promovirajući pritom posebice nautiku, aktivni turizam, kulturu, eno-gastronomiju i prirodne ljepote. To su, naime, proizvodi koji predstavljaju glavne motive dolazaka turista u razdobljima predsezone", ističe direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Kampanji koja je započela prethodila je brend kampanja koju je HTZ provodio na pet emitivnih tržišta (Njemačka, Ujedinjeno Kraljevstvo, Nizozemska, Švedska i Španjolska), a s ciljem povećanja prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije i jačanje snage nacionalnog turističkog brenda.

"HTZ će tijekom 2019. provesti četiri velike promotivne kampanje, odnosno dvije za promociju pred i posezone te dvije brand kampanje. Cilj promotivnih aktivnosti je, između ostalog, pozitivan utjecaj na turistički promet, koji u dosadašnjem dijelu godine bilježi više od 525.000 dolazaka i 1,4 milijuna noćenja, što je u usporedbi s istim razdobljem prošle godine rast od 11 posto u dolascima i 6 posto u noćenjima", zaključuju iz HTZ-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close