Sve predviđene promotivne kampanje Hrvatske turističke zajednice na digitalnim i online platformama na većini tržišta su odgođene do stabilizacije cijele situacije te ponovne otvorenosti i spremnosti za putovanja, što se već polako vraća kad je u pitanju kinesko tržište, doznajemo u Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ) i Ministarstvu turizma.
Saznajemo i da ide dalje provedba novog Zakona o turističkim zajednicama, unatoč nekim idejama s terena da se ona odgodi zbog situacije.
“Aktivnosti oglašavanja u sklopu brend kampanja uspješno su odrađene sukladno planu i definiranim tržištima do početka ožujka, dok su upravo u tijeku procesi redefiniranja marketinških kampanja za predsezonu, čiji će budžet biti usmjeren u oglašavanje glavnog dijela sezone kada se za to steknu uvjeti. Ugovori s marketinškim agencijama nisu otkazani, ali je njihova provedba odgođena na buduće termine koje ćemo naknadno definirati”, odgovorili su iz HTZ-a na upit Poslovnog dnevinka.
Iz HTZ-a napominju da su pravodobno zaustavili provedbu svih promotivnih aktivnosti u Kini i Italiji za čiju je provedbu bio osiguran budžet, a prisutnost je osigurana kroz aktivnosti na društvenim mrežama.
“Cjelokupna situacija na tržištu Kine polako se stabilizira, što potvrđuju i brojne aktivnosti kineskih turističkih subjekata i partnera, kao što je primjerice i najveća azijska online agencija Ctrip u čijim aktivnostima sudjeluje i Hrvatska turistička zajednica putem svog ureda Predstavništva u Šangaju”, otkrivaju u HTZ-u.
Iz Ministarstva poručuju da aktivnosti na provedbi Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma idu dalje, s tim da se sastanci prema naputku Ministarstva održavaju elektronskim putem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu