“Doživi domaće. Istraži održivu Hrvatsku!” nova je kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koju će za domaće tržište provoditi od sredine rujna do sredine studenoga s ciljem promocije održivih putovanja po zemlji u posezoni, izvijestili su iz HTZ-a.
Treći je to nastavak kampanje “Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!” kojom HTZ zadnje dvije godine promovira ponudu ruralnih krajeva u posezoni, a ove godine, ističu iz HTZ-a, zajedno s partnerima odlučili su je posvetiti održivosti.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić podsjeća pritom da su u prvoj kampanji 2021. u središtu promocije bile manje poznate destinacije, dok je to sada održivost lokacije, proizvodi i usluge koje čine važan dio sve traženijih održivih putovanja, a koja podrazumijevaju brigu o okolišu, destinacijama i lokalnom stanovništvu. Ti ciljevi usklađeni su sa Strateškim marketinškim i operativnim planom hrvatskog turizma.
Kampanja ima osam tematskih video priloga s istaknutim primjerima održivog turizma u Hrvatskoj. Video prilozi su o Hvaru, Lastovu, Lici, Malom Lošinju, Međimurju, Istri, središnjoj Hrvatskoj i Papuku.
Iz HTZ-a poručuju da su svi, od pojedinaca preko velikih objekata i destinacija do javnih ustanova postali svjesni(ji) važnosti brige o okolišu te da se tu još uvijek može učiniti mnogo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu