Kampanja Hrvatske turističke zajednice #SuperBowlCroatia provedena na društvenoj mreži Twitter povodom ovogodišnjeg finala lige američkog nogometa lige NFL, nominirana je za svjetsku nagradu City Nation Place koja će biti dodijeljena idućeg tjedna.
O tome su u četvrtak izvijestili iz HTZ-a dodajući da su hrvatskoj kampanji u kategoriji ''Best use of social media'' za nagradu konkurenti Austrijski nacionalni turistički ured, ConnectIreland.com, Travel Manitoba i Onlynalon.
Nagrade će biti dodijeljene na prvoj City Nation Place konferenciji 5. studenoga ove godine u Londonu koja će okupiti više od 150 predstavnika vladinih službenika, investitora, turističkih djelatnika i destinacijskih marketinških stručnjaka.
Ostale tri kategorije u kojima će biti dodijeljene nagrade City Nation Place su Best Citizen Engagement, Best Communication Strategy i Place Brand of the Year.
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić povodom nominacije je izjavio da je "tim ljudi promptno i marketinški odlično iskoristio činjenicu o hrvatskom porijeklu oba trenera u finalu najgledanijeg sportskog spektakla u SAD-u te da je ta mini kampanja imala odlične efekte što dokazuje i ova nominacija".
Smatra i da je to pravi primjer kako kvalitetna real-time kampanja može biti vrlo uspješna.
Iz Glavnog ureda HTZ-a podsjećaju da su se na ovogodišnjem SuperBowlu za trofej borile ekipe New England Patriotsa i Seattle Seahawksa čiji su treneri obojica hrvatskih korijena. HTZ je to prepoznala kao odličnu priliku za promociju te ad hoc kreirala kampanju na Twitteru koja je na američkom tržištu dodatno atraktivno promovirala Hrvatsku i izazvala veliku pažnju fanova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu