Odabir direktora predstavništava Hrvatske turističke zajednice koji će u naredne četiri godine biti zaduženi za vodeća emitivna tržišta bila je jedna od tema na današnjoj sjednici Turističkog vijeća, gdje je donesen i plan rada HTZ-a u 2022. godini.
Kad su strana predstavništva u pitanju, dobili smo jedno novo ime, Leila Krešić Jurić imenovana je direktoricom predstavništva HTZ-a u SAD-u. Krešić Jurić dolazi s pozicije direktorice i partnerice konferencije zdravstvenog turizma HTI, a prije toga bila je direktorica sektora turizma u Hrvatskoj gospodarskoj komori. U uredu u New Yorku zamijeniti će Inu Rodin, jednu od direktorica predstavništava koja je posebno hvaljena u sektoru, zbog značajnih rezultata koje je ostvarila u dva mandata na poziciji.
Ina Rodin nagrađena je kao ambasadorica godine na Virtuoso Travel Week u Las Vegasu, a nedavno je u Miamiu primila “turističkog Oscara”, srebrnu nagradu koju je HTZ dobio u kategoriji najbolje europske turističke organizacije, dok je Hrvatskoj pripala bronca u kategoriji najbolje destinacije na Mediteranu.
Sustav ostaje i bez Agnieszke Puszczewicz, direktorice HTZ-a u Poljskoj, jedinom tržištu koje je u pandemiji ostvarilo bolje rezultate nego rekordne 2019. godine. U razgovoru za Poslovni dnevnik Agnieszka Puszczewicz je nedavno pojasnila kako je za značajan pomak na tom tržištu, uz porast životnog standarda u Poljskoj, ključan korak bilo predstavljanje Hrvatske kao premium destinacije.
Naime, kako stoji u današnjoj objavi HTZ-a, za radna mjesta direktora predstavništava na tržištu Poljske i Južne Koreje nije odabran niti jedan kandidat, te će natječaj za tržište Poljske biti raspisan u najkraćem mogućem roku, dok će natječaj za tržište Južne Koreje biti ponovljen na proljeće 2022.
Na nove mandate u trajanju od četiri godine imenovani su Romeo Draghicchio kao direktor predstavništva u Njemačkoj, Nera Miličić kao voditeljica Ispostave u Münchenu, Viviana Vukelić kao direktorica predstavništva u Italiji, Danijela Mihalić Đurica ostaje u Francuskoj, Ivan Novak u Beneluxu, a Rajko Ružička u Rusiji.
“Godina koja je pred nama bit će vrlo izazovna. Na njen će tijek najviše utjecaja imati daljnji razvoj situacije s pandemijom, a u obzir moramo uzeti i povratak pojedinih konkurentnih zemalja, odnosno destinacija koje će značajna sredstva ulagati u promociju i privlačenje inozemnih gostiju. Međutim, Hrvatska je tijekom zadnje dvije godine zauzela poziciju jedne od najsigurnijih destinacija Mediterana, ostvarili smo vrlo dobre turističke rezultate koji nas svrstavaju u vrh Europe, a ove trendove želimo zadržati i tijekom iduće godine u kojoj ćemo intenzivne marketinške i PR kampanje provoditi prema situaciji na svakom pojedinom tržištu“, zaključio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako će u fokusu promocije biti proizvodi nautike, eno-gastronomije, prirode te aktivnog i zdravstvenog turizma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu