Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u ponedjeljak je objavila da ju je vodeće udruženje organizatora poslovanja u segmentu luksuznog turizma, Virtuoso nominirao za najbolju nacionalnu turističku organizaciju na svijetu u sklopu "2019 Virtuoso Award", odnosno u kategoriji "Tourism Board of the Year".
Uz Hrvatsku turističku zajednicu, nominirane su još i nacionalne turističke organizacije Švicarske, Australije, Novog Zelanda i Slovenije, a pobjednik će biti objavljen 12. kolovoza u sklopu Virtuoso Travel Weeka, najznačajnijeg turističkog događanja na američkom kontinentu, navodi se u priopćenju.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe kako je ta nominacija dodatno potvrđuje odličnu poziciju Hrvatske na velikom američkom tržištu s kojeg Hrvatsku svake godine posjećuje sve više turista. Još bolje trendove očekujemo nedavnom uspostavom izravnog leta Philadelphia-Dubrovnik, kaže Staničić, dodajući kako će hrvatska turistička ponuda na američkom tržištu biti još vidljivija jer uskoro, uz postojeći ured u New Yorku, s radom kreće i novi ured HTZ-a u Los Angelesu.
Po podacima HTZ-a, Hrvatska se na američkom tržištu nalazi među top pet rastućih destinacija, što potvrđuje i snažan rast turističkog prometa u posljednjih nekoliko godina.
Naime, tijekom prošle godine u Hrvatskoj je s tržišta SAD-a ostvareno oko 585 tisuća dolazaka i 1,6 milijuna noćenja, što u odnosu na 2017. godinu predstavlja rast od 22 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima. Pozitivni trendovi su zadržani i u dosadašnjem dijelu ove godine tijekom kojeg je ostvareno više od 190 tisuća dolazaka i 500 tisuća noćenja američkih turista, što predstavlja rast od 14 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ti rezultati pozicioniraju SAD kao najznačajnije daleko emitivno tržište za Hrvatsku, ističu iz HTZ-a.
Virtuoso predstavlja mrežu najboljih američkih luksuznih turističkih agencija koja broji više od 17.500 savjetnika širom svijeta, a godišnji promet iznosi više od 23,7 milijarde američkih dolara. Mreža Virtuoso uključuje više od 1.700 partnera među kojima su vrhunski hoteli i odmarališta, turoperatori, avioprijevoznici, agencije, a osnovni cilj mreže je klijentima ponuditi detaljno isplanirana i nezaboravna putovanja, napominju iz HTZ-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu