HTZ kreće u makeover štanda za sajmove

Autor: Marija Crnjak , 23. svibanj 2017. u 21:59
Rok za predaju idejnih rješenja je 3. srpnja

U odabiru novog koncepta i kreativnog rješenja pomoći će im Dizajnersko društvo.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) kreće u odabir novog koncepta i kreativnog rješenja nastupa na sajmovima za razdoblje od 2018. do 2022. godine, a odabir će se provesti uz pomoć Hrvatskog dizajnerskog društva (HDD) koje će provesti i javni natječaj, javljaju iz HTZ-a.

Novi koncept štanda planira se koristiti sljedećih pet godina. Novi štand zamijenit će rješenje Atelijera Ivice Propadala koje je lansirano 2011. godine i koristilo se četiri godine. Od sajma WTM u Londonu 2015. godine koristila se većina istih elemenata štanda koji su bili djelomično dorađeni, a promijenio se i koncept nastupa, u skladu s konceptom Full of Life.

 "Cilj je uz pomoć Hrvatskog dizajnerskog društva doći do najkvalitetnijih renomiranih sudionika i odabrati optimalno rješenje", kažu u HTZ-u. Na poziv HDD-a za prijavu interesa za sudjelovanje u natječaju javilo se 12 kandidata, a na osnovu dostavljene dokumentacije odabrali su pet timova koji su će dati svoje prijedloge, Filburg i Osko+Deichmann, Grupa+Arhikultura, Market kolektiv i Regular Company. Oni su pozvani na usmeni brifing ovog petka, a rok za predaju idejnih rješenja je 3. srpnja, javljaju iz HTZ-a. 

Komentirajte prvi

New Report

Close