Hrvatska turistička zajednica (HTZ) kreće u odabir novog koncepta i kreativnog rješenja nastupa na sajmovima za razdoblje od 2018. do 2022. godine, a odabir će se provesti uz pomoć Hrvatskog dizajnerskog društva (HDD) koje će provesti i javni natječaj, javljaju iz HTZ-a.
Novi koncept štanda planira se koristiti sljedećih pet godina. Novi štand zamijenit će rješenje Atelijera Ivice Propadala koje je lansirano 2011. godine i koristilo se četiri godine. Od sajma WTM u Londonu 2015. godine koristila se većina istih elemenata štanda koji su bili djelomično dorađeni, a promijenio se i koncept nastupa, u skladu s konceptom Full of Life.
"Cilj je uz pomoć Hrvatskog dizajnerskog društva doći do najkvalitetnijih renomiranih sudionika i odabrati optimalno rješenje", kažu u HTZ-u. Na poziv HDD-a za prijavu interesa za sudjelovanje u natječaju javilo se 12 kandidata, a na osnovu dostavljene dokumentacije odabrali su pet timova koji su će dati svoje prijedloge, Filburg i Osko+Deichmann, Grupa+Arhikultura, Market kolektiv i Regular Company. Oni su pozvani na usmeni brifing ovog petka, a rok za predaju idejnih rješenja je 3. srpnja, javljaju iz HTZ-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu