Procijenjena vrijednost nabave za marketinške agencije na 13 tržišta iznosi 30.560.000,00 kuna, a od marketinških agencija odabrane su: MediaCom za tržišta Švicarske, Poljske, Francuske, Mađarske i Norveške; Real grupa za tržišta Njemačke, Austrije, Rusije i Švedske; Aviareps za tržišta Belgije i Nizozemske; Mediaplus za tržište Velike Britanije te agencija Vailati&Savarro za tržište Italije. PR aktivnosti provoditi će se na 11 ključnih tržišta, a procijenjena vrijednost nabave za PR agencije iznosi 7.500.000,00 kuna. Od PR agencija odabrane su: Media Consulta Internaional Holding AG za kategoriju natječaja – „Odnosi s medijima“ te Hills Balfour Group za kategoriju natječaja – „Društvene mreže i digitalna komunikacija“. Tržište Nizozemske i Italije, prema sugestijama direktora predstavništva HTZ-a, samostalno će na svom području provoditi PR aktivnosti.
„Od odabranih međunarodnih agencija za odnose s medijima i komunikaciju na društvenim mrežama očekujemo snažnu podršku na nama najvažnijim emitivnim tržištima. Njihova reputacija, međunarodni doseg i iskustvo pomoći će u postizanju naših strateških ciljeva. Od marketinških agencija tražimo kvalitetnu strategiju oglašavanja, kao i provođenje ključnih marketinških aktivnosti. Potrebna je dobra suradnja među odabranim agencijama, njihovo djelovanje treba biti usklađeno i koordinirano jer je kvalitetna integrirana komunikacija nužna za jačanje hrvatskog turističkog brenda u svijetu“, izjavio je direktor Staničić, dodavši kako od odabranih agencija također očekuje intenzivnu suradnju s uredima predstavništva na tržištima na kojima djeluju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu