Hrvatska turistička zajednica (HTZ) raspisala je međunarodni natječaj za brendiranje Hrvatske za idućih pet do deset godina.
Odabrani partner treba osmisliti novu "veliku ideju" koja se snagom može usporediti s Nikeovim "Just do it", Mc'Donaldsovim "I'm loving it", ili pak s turističkim porukama "I love NY" ili "Amazing Thailand". Razvijanje brenda prvi je korak u novom Strateškom marketing planu Hrvatske do 2020. godine, a autori novog komunikacijskog koncepta za svoj rad dobit će najviše 2,5 milijuna kuna plus PDV. Osim slogana, među ostalim, treba osmisliti pozadinsku priču koja čini komunikacijski koncept, primjere oglasa za reklame, kao i novi primjer početne web stranice HTZ-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu