HTZ angažirao 18 influensera i blogera da promoviraju nautički turizam

Autor: Poslovni.hr/Hina , 25. rujan 2018. u 14:48
Foto: Igor Soban/PIXSELL

Blegeri će posjetiti otoke Brač, Hvar, Vis, Biševo, Ravnik i Šoltu. Svoje dojmove i doživljaje objavljivat će u blogovima i na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter.

U Hrvatskoj ovaj tjedan boravi 18 poznatih influensera i blogera iz devet zemalja svijeta, koji u organizaciji Hrvatske turističke zajednice (HTZ) obilaze šest dalmatinskih otoka gdje će se upoznati s destinacijama, njihovom nautičkom i turističkom ponudom, prirodnim atrakcijama i drugim, izvijestili su u utorak iz Glavnog ureda HTZ-a.

HTZ ih je u Hrvatsku pozvala u sklopu projekta "Croatia, Full of Islands to Discover", kojim drugu godinu za redom promovira nautiku kao turistički proizvoda te pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne i kvalitetne nautičke destinacije.

Influenseri i blogeri stigli su iz Njemačke, Velike Britanije, Francuske, Poljske, Belgije, Švedske, Norveške, Australije i Japana, posjetit će otoke Brač, Hvar, Vis, Biševo, Ravnik i Šoltu. Svoje dojmove i doživljaje objavljivat će u blogovima i na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter, na kojima neki od njih imaju i više od sto tisuća pratitelja.

Već prvih dana obilaska hrvatskih otoka oduševljeni su viđenim, a u objavama često ističu kako je "Hrvatska zemlja koja ostavlja bez daha", hvaleći posebice kristalno čisto more te bogatu i raznoliku enogastronomiju.

"Nautika je jedan od najatraktivnijih segmenata hrvatske turističke ponude. Naša obala s više od tisuću otoka jedinstvena je u svijetu te je i jedna od najpoželjnijih nautičkih destinacija Mediterana. Siguran sam da su blogeri i influenseri puni pozitivnih impresija, što se vidi i iz njihovih objava koje su već podijelili s brojnim fanovima i pratiteljima na društvenim mrežama i blogovima", ističe u priopćenju direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić.

Iz HTZ-a iznose i podatke za nautiku u dosadašnjem dijelu godine odnosno za segment nautičkog chartera u sklopu čega je ostvareno više od 440 tisuća dolazaka i gotovo tri milijuna noćenja, što je dva odnosno četiri posto više nego u istom lanjskom razdoblju.

Komentirajte prvi

New Report

Close