Prema specijaliziranom QUDAL istraživanju kojim se ispituje mišljenje i iskustvo hrvatskih građana vezano uz proizvode privatnih robnih marki, K Plus trgovačka marka osvojila je najveći broj glasova za najvišu razinu kvalitete u kategorijama: mlijeko, sirevi, keksi, suhomesnati proizvodi i sredstva za čišćenje.
Ispitanici, hrvatski potrošači, u provedenom istraživanju odgovarali su na pitanja koja trgovačka marka ili trgovina nudi najvišu razinu kvalitete kada je riječ o trgovačkoj marki u pojedinim kategorijama. Pitanja u QUDAL – Quality meDAL Private Label istraživanju otvorenog su tipa, odnosno ispitanicima nisu ponuđeni odgovori, već slobodno sami navode nazive proizvođača koji prema njihovom iskustvu nude najvišu razinu kvalitete privatnih marki. Zahvaljujući izvanrednom uspjehu i osvojenim pobjedničkim pozicijama, mlijeko, sir, keksi, suhomesnati proizvodi i sredstva za čišćenje Konzum privatne trgovačke marke imaju pravo nositi prestižnu oznaku "QUDAL – QUality meDAL – Br. 1 u kvaliteti".
Konzum 2001. godine uvodi vlastitu robnu marku K Plus i od tada ovim proizvodima kupci kontinuirano iskazuju svoje povjerenje. Konzum pod K Plus brendom na tržište plasira samo najkvalitetnije proizvode koji nastaju pažljivim odabirom recepture, sirovina i proizvođača s najvišim standardima. Vodeća pozicija na tržištu, dugogodišnja tradicija poslovanja i poznavanje potrošača te partnerski odnosi s proizvođačima omogućili su intezivan razvoj ove Konzumove grupe proizvoda. Ponuda K plus robne marke segmentirana je na način da kvalitetno odgovori na različite potrebe i želje kupaca. Proizvodi K Plus trgovačke marke prepoznati su kao proizvodi izvrsne kvalitete i povoljne cijene, a čija se proizvodnja najvećim dijelom realizira kroz suradnju sa domaćim proizvođačima.
Ostvarenim rezultatima u novom QUDAL- Private Label istraživanju Konzum nastavlja kontinuiran niz priznanja potrošača za kvalitetu proizvoda i usluga. Navedeno priznanje je ujedno i najbolja potvrda toga da je K Plus vodeća trgovačka marka prema izboru potrošača.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.pa objektivno ti proizvodi nisu tako loši. sve to proizvode kraš, zvečevo, kandit, agrolaguna, lasta, vitaminka itd…sve iz regije – to i nije loše nego naprotiv – to je spas u ovo doba hormona u zapadnoj hrani
to su oni sa K+ mozgom kroz život
Ovo je žalosno, ali očekivano…
Uključite se u raspravu