Hrvatski turizam u Londonu se predstavlja sa mnogim adutima u rukavu

Autor: Poslovni.hr , 02. studeni 2015. u 08:15
Foto: HTZ

Da Hrvatska nije više ona stara, trebalo bi se vidjeti i na samom štandu Hrvatske turističke zajednice.

Na jednoj od najvećih svjetskih burzi turizma, koja će danas u Londonu okupiti pet tisuća izlagača iz 186 zemalja i regija, tradicionalno će se predstaviti i Hrvatska. 

Kako piše Večernji list, domaći turistički radnici u britansku metropolu putuju s podosta aduta u rukavu. Hrvatska je tražena ‘roba’, ove je godine kod nas 13 posto više Britanaca nego lani, rekordnih pola milijuna, a animiranje tamošnje javnosti počelo je prije nekoliko tjedana kad je s Temze, prilično bombastično, lansiran novi slogan hrvatskog turizma “Croatia, Full of Life”.

Da Hrvatska nije više ona stara, trebalo bi se vidjeti i na samom štandu Hrvatske turističke zajednice. Dvjesto kvadrata izložbenog prostora bit će bez zidova i pregrada, prozračnije nego prijašnjih godina, a informatori Hrvatske turističke zajednice imat će nove uniforme.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close