Na jednoj od najvećih svjetskih burzi turizma, koja će danas u Londonu okupiti pet tisuća izlagača iz 186 zemalja i regija, tradicionalno će se predstaviti i Hrvatska.
Kako piše Večernji list, domaći turistički radnici u britansku metropolu putuju s podosta aduta u rukavu. Hrvatska je tražena ‘roba’, ove je godine kod nas 13 posto više Britanaca nego lani, rekordnih pola milijuna, a animiranje tamošnje javnosti počelo je prije nekoliko tjedana kad je s Temze, prilično bombastično, lansiran novi slogan hrvatskog turizma “Croatia, Full of Life”.
Da Hrvatska nije više ona stara, trebalo bi se vidjeti i na samom štandu Hrvatske turističke zajednice. Dvjesto kvadrata izložbenog prostora bit će bez zidova i pregrada, prozračnije nego prijašnjih godina, a informatori Hrvatske turističke zajednice imat će nove uniforme.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu