U Osijeku je u petak otvoren novi pozivni centar Hrvatskog telekoma, u čije je uređivanje i opremanje tvrtka uložila oko 2,5 milijuna kuna i u kojemu će raditi sto ljudi.
U novom pozivnom centru koji je opremljen najsuvremenijom IT opremom, nude se usluge isključivo za privatne korisnike fiksne i mobilne mreže HT-a.
Član Uprave za ljudske resurse Ivan Bartulović kazao je kako HT u Osijeku zapošljava oko 500 djelatnika, od kojih 400 u pozivnim centrima. Samo prošle godine zaposleno je 166 novih djelatnika, od kojih stotinjak u novome pozivnom centru, dodao je.
Ističe kako tvrtka ulaže u ovaj dio Hrvatske, u kojem želi ostaviti trag, što je dio projekta o Osijeku kao 5G gradu, gdje HT sudjeluje u izgradnji infrastrukture i brojnim drugim investicijama, koje trebaju omogućiti otvaranje novih radnih mjesta.
Svim time postižemo ono što je svrha HT-a, a to je da osiguramo povezanost, internet i jednake mogućnosti u svim dijelovima Hrvatske, bez obzira je li riječ o malim ili velikim sredinama, rekao je Bartulović.
Članica Uprave za privatne korisnike Nataša Rapaić kazala je kako su djelatnici u pozivnim centrima “lice kompanije prema krajnjem korisniku”, zbog čega se pokušava što više ulagati u njihovu edukaciju.
Nama je u interesu da naši djelatnici ostanu s nama što duže, da imaju kvalitetniju edukaciju i razumiju što trebaju napraviti kako bi učinili korak naprijed u svojoj karijeri. Mislimo da je to dobar način kako zaustaviti odljev ljudi iz Hrvatske, istaknula je Rapaić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu