Hrvatski telekom otvorio novi pozivni centar u kojem će raditi sto ljudi

Autor: Poslovni.hr/Hina , 14. veljača 2020. u 14:33
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Članica Uprave za privatne korisnike Nataša Rapaić kazala je kako su djelatnici u pozivnim centrima “lice kompanije prema krajnjem korisniku”, zbog čega se pokušava što više ulagati u njihovu edukaciju.

U Osijeku je u petak otvoren novi pozivni centar Hrvatskog telekoma, u čije je uređivanje i opremanje tvrtka uložila oko 2,5 milijuna kuna i u kojemu će raditi sto ljudi.

U novom pozivnom centru koji je opremljen najsuvremenijom IT opremom, nude se usluge isključivo za privatne korisnike fiksne i mobilne mreže HT-a.

Član Uprave za ljudske resurse Ivan Bartulović kazao je kako HT u Osijeku zapošljava oko 500 djelatnika, od kojih 400 u pozivnim centrima. Samo prošle godine zaposleno je 166 novih djelatnika, od kojih stotinjak u novome pozivnom centru, dodao je.

Ističe kako tvrtka ulaže u ovaj dio Hrvatske, u kojem želi ostaviti trag, što je dio projekta o Osijeku kao 5G gradu, gdje HT sudjeluje u izgradnji infrastrukture i brojnim drugim investicijama, koje trebaju omogućiti otvaranje novih radnih mjesta.

Svim time postižemo ono što je svrha HT-a, a to je da osiguramo povezanost, internet i jednake mogućnosti u svim dijelovima Hrvatske, bez obzira je li riječ o malim ili velikim sredinama, rekao je Bartulović.

Članica Uprave za privatne korisnike Nataša Rapaić kazala je kako su djelatnici u pozivnim centrima “lice kompanije prema krajnjem korisniku”, zbog čega se pokušava što više ulagati u njihovu edukaciju.

Nama je u interesu da naši djelatnici ostanu s nama što duže, da imaju kvalitetniju edukaciju i razumiju što trebaju napraviti kako bi učinili korak naprijed u svojoj karijeri. Mislimo da je to dobar način kako zaustaviti odljev ljudi iz Hrvatske, istaknula je Rapaić.

Komentirajte prvi

New Report

Close