U organizaciji i uz potporu HGK, Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo na Međunarodnom sajmu namještaja „IMM COLOGNE 2015.“ u Koelnu se od 19. do 25. siječnja 2015. godine predstavilo se sedam hrvatskih tvrtke iz područja drvno-prerađivačke industrije. Predstavljanje tvrtki Ancona Grupa, Link Adriatic, Bluetag, Modul, Prima Namještaj, Prostoria i INKEA obilježeno je velikim priznanjem za hrvatsku proizvodnju namještaja i hrvatski dizajn.
Tvrtke Prostoria i Inkea za neke su svoje proizvode dobile prestižnu nagradu Interior Innovation Award 2015 Njemačke udruge za dizajn. Dok je tvrtka Inkea prored toga za svoj proizvod, kuhinju Pia, koja štedi prostor i koja se s veličinom od samo 1,6 prostornih metara može postaviti bilo gdje, osvojila najprestižniju nagradu "Interior Innovation Award – BEST OF BEST" koju dodjeljuje German Design Council.
„Ponekad je izgledalo daleko i nedostižno, čak nestvarno, da ćemo moći predstaviti hrvatski dizajnerski namještaj, da neće biti presudno tko je poimence proizvođač, da ćemo uspjeti napraviti taj prvi korak i otvoriti vrata zahtjevnog tržišta osvajajući ga promišljenom jednostavnošću. Ovdje nas prepoznaju kao nekog tko ne treba inozemni dizajn i pamet, nego važnog partnera u kreiranju budućih trendova“, rekao je Alen Tokić, direktor tvrtke Modul.
„Protekla godina nam je bila vrlo uspješna naglašava direktor Ancona Grupe Tomislav Milošević, Direktor Ancona Grupe Tomislav Milošević naglasio je kako su se ove godine odlučili za izlaganje na sajmu i uz potporu HGK, kako bi prezentirali svoje proizvode (prvenstveno namještaj namijenjen opremanju hotela i restorana jer se to, u dosadašnjoj suradnji, pokazalo najzanimljivijim i najprofitabilnijim na tržištu EU/zapadnih zemalja) još širem krugu potencijalnih kupaca jer se ovo tržište pokazalo iznimno zanimljivim i spremnim za suradnju sa hrvatskim proizvođačem modernog namještaja. Prošle su godine odradili opremanja nekoliko hotela, restorana i staračkih domova.
„Na sajmu na kojem sve pršti od dizajna, naši proizvodi plijene pažnju arhitekata, dizajnera, distributera, vlasnika trgovina i investitora. To je znak da smo iskustvo prikupljano godinama pretvorili u proizvode koji će naći svoja mjesta u domovima i poslovnim prostorima ovog dijela svijeta. Ono što je bitno je to da potencijalni partneri i kupci namještaja sve više značaja pridodaju hrvatskome namještaju te samim time raste i potražnja za našim namještajem. Također, sve više naši proizvođači imaju upita za poslovima opremanja “ključ u ruke” (restorana, hostel, hotel, kuća, stan, apartman). Stoga se sajam IMM, ali i ostali sajmovi ovog segmenta u Njemačkoj i EU, pokazao kao izvrsno mjesto za sklapanje poslova i otvaranje mogućnosti za plasman roba na europska tržišta, što je dovoljan razlog za prisutnost hrvatskih proizvođača namještaja koji ovdje izlažu u organizaciji i uz potporu Hrvatske gospodarske komore“, objasnio je Petar Ćurić, tajnik Grupacija pri Udruženju drvno-prerađivačke industrije HGK koja se također predstavila na sajmu u sklopu zajedničkog štanda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu