Na međunarodnom okupljanju vodećih predstavnika iz telekomunikacijske industrije u Barceloni, povodom održavanja Mobile World Congressa, predstavio se i hrvatski Monolith koji je ovu priliku iskoristio za novo pozicioniranje svoje tehnologije.
Martin Birač, osnivač Monolitha, s predsjednikom međunarodnog odbora tvrtke Oliverom Rotschildom, najavio je novi smjer u razvoju kompanije, ulazake na tržište modne industrije. Naime, uz pomoć nove tehnologije, korisnik Monolithova uređaja u svakom trenutku raspolaže informacijom koliko potrošača je pogledalo njegov oglas, koliko se dugo zadržalo ispred njega te koji elementi poruke su im bili najzanimljiviji, što je u modnoj industriji vrlo važno znati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu