Pitanje koje se nakon prošle sezone pitao jedan od najprestižnijih britanskih medija, The Guardian, ovih dana intrigira i druge velike europske i američke medije. Nizozemski portal Festival Calendar Hrvatsku predstavlja kao zemlju garantirano dobrog provoda i lijepog vremena, opuštenih ljudi, niskih cijena, netaknute prirode, gostovanja najvećih svjetskih zvijezda te posebno – raznovrsnih festivala. Kao veliku prednost Hrvatske spominje festivale na otvorenom dok se primjerice na Ibizi sva zabava odvija u zatvorenim prostorima. Među negativnim stranama Ibize navodi i sličan muzički program koji se iz godine u godinu ponavlja, dok Hrvatska dovodi svježa imena, mlade talentirane izvođače te raznovrsnije žanrove glazbe.
Također, jedan od vodećih američkih portala Beatport proveo je istraživanje o najčešćim odabirima i navikama ljubitelja festivala i pritom posebno izdvojio goste iz Velike Britanije i goste iz ostalih zemalja svijeta. Rezultati istraživanja pokazali su vrlo zanimljive podatke, međutim nama se najinteresantnijim pokazao onaj koji odgovara na pitanje – u kojoj se državi održavao festival koji ste posjetili? Odgovori su pokazali kako su ispitanici u obje kategorije na temelju 80 ponuđenih festivala održanih tijekom 2013. u najvećem postotku su posjetili upravo – Hrvatsku. Hrvatske je festivale posjetilo 22% ispitanika iz Velike Britanije, dok taj postotak u kategoriji ostatka svijeta iznosi 21%. U obje su se kategorije na drugo mjesto smjestili njemački festivali, dok su treći po redu najzanimljiviji Britancima bili nizozemski, a ostatku svijeta češki festivali.
Ovo je samo jedno od mnogobrojnih istraživanja čiji rezultati jasno govore o uspješnosti i rastućoj popularnosti festivala kao vodeće grane turizma u svijetu pri čemu prednjače festivali na popularnoj plaži Zrće (Hideout, Fresh Island, HTC Papaya Day&Night, Sonus i Dj Mag) te Ultra u Splitu, Outlook u Puli, The Garden u Tisnom i dr.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu