Hrvatski brand Uchka cosmetics godinu završava digitalnom transformacijom

Autor: Promo , 29. prosinac 2024. u 22:00
Ivana Šimatović, direktorica organskog kozmetičkog brenda Uchka/PD

Razvoj internetske stranice omogućen je podrškom vaučera za digitalizaciju dok je stranica lansirana promocijom non-toxic blagdanskih paketa.

Digitalno okruženje, prilagodba korisničkom iskustvu te tehnološkim inovacijama postali su ključni za uspješno poslovanje, bez obzira na industriju i veličinu branda. Uchka cosmetics, hrvatski brand organske kozmetike koji na tržištu postoji malo manje od tri godine, od samih početaka prati zahtjeve kupaca. Podrškom digitalnog vaučera Europske unije osigurao je unapređenje iskustva online kupovine.

Kako ističe Ivana Šimatović, direktorica organskog kozmetičkog brenda Uchka, nova internetska stranica donosi niz unapređenja koja uključuju intuitivniji dizajn, brži proces kupnje i dodatne funkcionalnosti poput prilagodbe za slabovidne osobe te preporuka proizvoda ovisno o tipu kože. Uz to, korisnicima je omogućena lakša navigacija zahvaljujući sekciji s korisničkim recenzijama i medijskim pojavljivanjima, što dodatno povećava povjerenje kupaca.

Šimatović: Naš je cilj stvoriti povjerenje kroz transparentnost i kvalitetu proizvoda, nudeći proizvode koji smanjuju iritacije i alergijske reakcije.

Zagovaranje non-toxic kozmetike više neće biti samo trend
Industrija ljepote eksplozivno raste, a trend zagovaranja non-toxic sastojaka sve više oblikuje način života i odluke o kupnji. Uchka cosmetics posebnu pažnju posvećuje potrebama svih tipova kože, posebice osjetljive kože koja danas postaje dominantni tip zbog načina života.

Naš je cilj stvoriti povjerenje kroz transparentnost i kvalitetu proizvoda, nudeći proizvode koji smanjuju iritacije i alergijske reakcije, dok istovremeno pomažemo korisnicima donositi informirane odluke, istaknula je Šimatović.

Financijski poticaji dragocjen alat za razvoj malih brandova
Razvoj nove internetske stranice financiran je uz pomoć digitalnog vaučera, inicijative koja pomaže malim brendovima unaprijediti digitalne alate, povećati vidljivost i konkurentnost. Šimatović naglašava kako su EU poticaji neprocjenjiv alat za implementaciju inovacija i praćenje globalnih trendova. Uz njihovu podršku, mogli smo ubrzati rast i dodatno prilagoditi naše poslovanje zahtjevima modernih potrošača.

Do kraja godine, Uchka cosmetics nudi blagdanske pakete koji kupcima omogućuju uštedu od 20 posto u odnosu na kupnju pojedinačnih proizvoda. Limitirana ponuda dio je strateškog plana branda za povećanje zadovoljstva i lojalnosti kupaca. U 2025. godini planiramo dodatne promotivne akcije i programe koji će nagrađivati naše vjerne kupce, najavljuje Šimatović.

Blagdanski paketi/PD

Za budućnost se razmišlja i o programu vjernosti
S jasnom vizijom, Uchka cosmetics želi i dalje nastavljati ulagati u inovacije koji će pratiti potrebe potrošača. Planovi uključuju uvođenje programa vjernosti za personalizaciju korisničkog iskustva, daljnju optimizaciju za mobilne uređaje i kontinuirano unapređenje funkcionalnosti web shopa.

Digitalna prodaja sve više postaje ključni kanal kroz koji dopiremo do kupaca, osobito na međunarodnim tržištima. Vizija branda je kontinuirano ulaganje u digitalne alate kako bismo ostali relevantni i konkurentni, zaključuje Šimatović.

New Report

Close