Od danas putnici koji koriste usluge Hrvatske željeznice ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje od 60 do 119 minuta. Naknada im se isplaćuje u visini od 25 posto cijene karte, a rok za isplatu naknade je mjesec dana od podnošenja zahtjeva.
Umjesto naknade za kašnjenje putnik može odabrati vaučer za putovanje u vrijednosti naknade, priopćili su na službenim stranicama HŽ Putnički prijevoz.
Od danas na snagu u cjelosti stupa Uredba Europskog parlamenta i Vijeća o pravima i obvezama putnika u željezničkom prometu. Prema njemu, putnici ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje od 60 do 119 minuta kada im se isplaćuje naknada u visini od 25 posto cijene karte dok za ona dulja od 120 minuta kašnjenja, slijedi isplata u visini 50 posto cijene karte, prenosi tportal.
Kako bi ostvarili ovo pravo, putnici trebaju priložiti originalnu kartu koju je ovjerio vlakopratitelj u vlaku ili blagajnik, a zahtjev i tako ovjerenu kartu poslati poštom na adresu: HŽ Putnički prijevoz, Prodaja i marketing, Strojarska cesta 11, 10 000 Zagreb.
Isplata naknade, kako se navodi, ne odnosi se na subvencionirane karte, kao i one koje su prodali drugi željeznički prijevoznici te karte željezničkih radnika za odlazak na posao ili službeno putovanje. Naknad za kašnjenje se isplaćuje u roku od mjesec dana od podnošenja zahtjeva za ostvarivanje prava putnika.
Naknada za kašnjenje koja iznosi manje od 4 EUR (u kunskoj protuvrijednosti) neće biti isplaćena, a zahtjev za ostvarivanje prava putnik može preuzeti na stranicama HŽ Putničkog prijevoza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu