Četiri hrvatske vinarije – Vina Belje, PP Orahovica, Kraljevski vinogradi i Zlatan Otok – predstavile su se na Supermarket Trade Showu, najvećem sajmu trgovine u Japanu. Kupci su ih tijekom svakodnevnih vođenih kušanja odlično ocijenili, pa je distributer Fuji Trading najavio značajno povećanje uvoza hrvatskih vina i dolazak japanskih kupaca u obilazak hrvatskih vinarija u rujnu.
Na japanskom se tržištu godišnje popije 364 milijuna litara vina, a u uvozu dominiraju vina iz Europe, što daje šanse za uspjeh i hrvatskim vinima. Njihov izvoz u Japan započeo je lani. "Hrvatska vina u Japanu su slabo poznata i uvoze se u malim količinama. Reakcije kupaca su pozitivne i planiramo izlazak na sve važnije izložbe i sajmove vina u Japanu", najavio je Tsuneharu Hiyoshi, direktor Fuji Tradinga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu