Hrvatska je u 2014. najpopularnija destinacija za luksuzna putovanja, a turisti će ove godine najviše tražiti avanturistička i gastro putovanja, pokazalo je istraživanje Luxury Linka, vodećega rezervacijskog portala za putnike dubljeg džepa.
Anketa portala Luxury Link provedena je potkraj 2013. godine na 1667 ispitanika iz različitih dijelova svijeta čija kućanstva godišnje ostvaruju prihod od najmanje 100 tisuća dolara te u ovoj godini planiraju i po nekoliko međunarodnih putovanja. Od svih svjetskih destinacija čak 27 posto ispitanika odabralo je Hrvatsku kao destinaciju u trendu za ovu godinu. Slijedi Portugal, koji je odabralo 18 posto putnika, a potom s po 15 posto Argentina i Vijetnam te Indijski ocean sa 13,5 posto. Najveći dio ispitanih klijenata portala odgovorio je da ih ove godine kao odredište za godišnji odmor najviše zanima Europa, u koju planira putovati oko 30 posto anketiranih, oko 27 posto njih želi se odmarati na Karibima, dok se u Sjedinjene Američke Države sprema oko 18 posto dobrostojećih turista.
Na listi najpopularnijih europskih destinacija sa 60 posto glasova anketiranih veliki su gradovi London, Pariz i Rim, dok kupališne destinacije traži tek 26 posto klijenata. Hrvatska i Portugal navode se kao destinacije u trendu. Sudeći prema rezultatima anketa, putnici dubljeg džepa na godišnjem odmoru ne planiraju samo besposleno sjediti: čak 46 posto njih planira aktivan odmor, uz pješačenje, jedrenje ili ronjenje, dok ih je oko 40 posto usmjereno na gastronomske užitke, koji uključuju posjete dobrim restoranima, ali i radionice kuhanja. Ono na što gosti u luksuznim hotelima očekuju na prvome mjestu je besplatan bežični internet, koji su zaokružile tri četvrtine anketiranih, više od polovice gostiju traži rani check-in i kasni check-out, a gotovo polovica ih je zaokružila da im je najvažniji doručak uključen u cijenu smještaja.
Po petstotinjak gostiju najvažnijim smatra transfer do hotela te wellness u hotelu. Autori istraživanja od svojih su klijenata tražili i da navedu važnost pet izvora u planiranju njihova godišnjeg odmora. Pokazalo se tako da su podjednako važni portali s ocjenama gostiju poput TripAdvisora, rezervacijski portali kao što je Luxury Link te usmene preporuke rođaka i prijatelja. Oko četvrtine ispitanika koristi medije (novine, televiziju, dnevne portale) kao glavni izvor informacija za svoja putovanja, dok se u društvene mreže pouzdaje samo 15-tak posto turista u potrazi za luksuznim odmorom.
M. Mulini i Lone
Maistrina dva hotela među odabranima
Portal Luxury Link Travel Group na jednom mjestu okuplja različite luksuzne destinacije i hotele s pet zvjezdica, a pod zastavom Luxury Link danas posluje oko tisuću luksuznih hotela u više od 80 zemalja. Iako je Hrvatska ove godine odnijela prvo mjesto kao poželjna destinacija klijenata portala, na Luxury Linku trenutačno se nalaze samo dva hrvatska hotela rovinjske Maistre, Monte Mulini i Lone.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ovaj tekst je napisan kao podloga/poticaj rastu hoteskih dionica. Baš se pitam jesam li upravu od koga je to poteklo[emo_smijeh]?!
Uključite se u raspravu