Nakon nedavnog službenog predstavljanja na londonskom turističkom sajmu WTM, za koji mjesec zaživjet će novi europski hotelski brend, lanac Quartz Inn Hotels za neovisne održive hotele, a jedno od glavnih tržišta na kojem se planiraju širiti je Hrvatska, gdje već pregovaraju s vlasnicima objekata. Ekskluzivno za Poslovni dnevnik to je potvrdio Ignacio Merino, suosnivač i direktor lanca Quartz Inn Hotels, otkrivši detalje o širenju na barem 100 hotela diljem Europe. Quartz Inn Hotels Ltd. osnovali su Španjolac Merino i Nizozemac Alexander Zawadzki, obojica s bogatim iskustvom u hotelskoj industriji, online putničkim agencijama i startupima za putovanja.
“Mi smo prvi održivi hotelski brend za samostalne hotele u Europi, cilj nam je povezati održivi smještaj iz svih europskih zemalja, uz očuvanje autentičnosti svakog objekta. Pomažemo hotelima da postanu ‘zeleni’ i stvaramo održiviju turističku industriju. Pridruživanjem našem brendu hoteli dobivaju veću međunarodnu vidljivost, što dovodi do većeg prihoda i više izravnih rezervacija”, pojašnjava nam Ignacio Merino postavke poslovne ideje nastale usred pandemije, dijelom i kao rezultat krize koju je izazvala.
“Neovisni hoteli su najteže pogođeni i nemaju ista sredstva kao veći lanci da prebrode situaciju. Popričali smo s mnogima i odlučili osnovati zajednicu koja će ih podržati. Preko naših partnera pružamo im najnoviju tehnologiju kojom ćemo upravljati za njih, pokrivajući sva komercijalna područja, kao što su distribucija OTA-ima, povezanost, marketing, online reputacija, online prijava, dodatna prodaja, rezervacije i upravljanje prihodima, kako bismo optimizirali cijene hotela i maksimizirali pogodnosti”, pojašnjava. Članovima nude i besplatnu akademiju za hotelijere i osoblje. Posebno će se fokusirati na izravne rezervacije kako bi zaobišli online platforme i skupe provizije, osiguravajući više prihoda za hotele i bolju ponudu za goste. Vlasnicima hotela ne naplaćuju naknadu za ulazak u brend i obećaju najnižu proviziju na tržištu, ovisnu o uslugama koje hotel želi da im pruže. Usto, cilj je da svaka nekretnina s kojom su povezani postane dioničar brenda.
“Hoteli čine naš brend, zato zaslužuju posjedovati dio Quartz Inn Hotela. Ovisno o broju udjela i duljini ugovora o suradnji odredit ćemo iznos udjela koje ćemo dodijeliti svakom vlasniku”, kaže suvlasnik brenda čiji je naziv inspiriran mineralom kvarcom, koji ima veliku črstoću i pročišćava energiju. Uz hotele, dobro došli su i pansioni i vile za odmor. Zasad imaju na desetke sklopljenih ugovora po Europi, a 2022. planiraju zaključiti s barem 100 objekata u lancu. Iako kažu da im je fokus na održivosti, propozicije za članove ne čine se prestrogima, glavni ciljevi zvuče generički – smanjiti potrošnju energije i vode i eliminirati jednokratnu plastiku u sobama, uz poticanje održivih prehrambenih navika i doprinos očuvanju lokalne kulture i gospodarstva. No, ako se pri aplikaciji pokaže da objekt ne ispunjava kriterije, još mogu surađivati s njima, pružajući im tehnologiju za rast i pomažući im da postanu održiviji. Nakon što dostignu standarde održivosti Quartz Inn Hotelsa, ugrađuju ih u portfelj. Članovi lanca zadržavaju svoje nazive, no slobodni su mu dodati ime brenda. Potpuno su fokusirani na Europu, Hrvatska im je jedno od glavnih tržišta, drže ju atraktivnim obalnim odredištem i rajem za ljubitelje prirode.
“Prvi put sam posjetio Zagreb 2009., a više o Hrvatskoj naučio radeći u hotelu u Münchenu s nekoliko hrvatskih kolega koji su bili ponosni na svoju zemlju i preporučili mnoga mjesta. Otada sam posjetio ne samo mjesta na obali, već i mnoge nacionalne i parkove prirode. Gostima želimo ponuditi širok izbor svjesnog i održivog smještaja. Trenutačno smo u razgovorima s nekoliko hotela iz Istre i Dalmacije. Iskreno se nadam da će uskoro postati dio naše obitelji hotela”, zaključuje Ignacio Merino.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu