‘Hrvatska junetina’ jamstvo kvalitetnog domaćeg mesa

Autor: Miroslav Kuskunović/Agrobiz , 05. lipanj 2018. u 22:00
Dean Majdak, potpredsjednik, Darko Celovec, predsjednik udruge i Nikola Pavičić, tajnik/Borna Filić/PIXSELL

Distributeri, mesnice, trgovci, restorani… mogu koristiti znak isključivo za meso kupljeno i proizvedeno kod članova Udruge.

Kako bi domaćem tržištu osigurala junetinu iznimne kvalitete i poznate zemljopisne izvornosti Udruga Baby Beef stvorila je vlastiti brend – Hrvatsku junetinu Udruge Baby Beef.

Već gotovo stotinjak članova Udruge, trgovaca, mesnica, distributera i restorana uključilo se u lanac proizvodnje i prodaje mesa i mesnih prerađevina s oznakom Hrvatska junetina, objavljeno je jučer na konferenciji u Zagrebu. "Hrvatska junetina Udruge Baby Beef uzgaja se na hrvatskoj farmi, a domaću hranu pred junad stavlja ruka hrvatskog farmera. Desetljećima kvalitetu naše junetine priznaju najzahtjevnija tržišta, poput talijanske Toskane gdje kupuju koliko god možemo proizvesti.

Udruga Baby Beef želi tu kvalitetu učiniti prepoznatljivom i dostupnom, a informaciju o kvaliteti podijeliti sa svim potrošačima, distributerima mesa, hotelima i restoranima. Naša marka jamčit će da je meso zdravo, svježe i iznimne kvalitete", rekao je Darko Celovec, predsjednik Udruge Baby Beef, koja broji 300 tovljača junadi što čini 90 posto sektora tovnog govedarstva. Članovi uzgoje oko 120.000 junadi godišnje i ostvare više od milijardu kuna prihoda, a izvezu oko 50% proizvodnje, kao živu stoku.

Korisnici znaka (distributeri, mesnice, restorani, hoteli) mogu koristiti znak isključivo za meso kupljeno kod članova Udruge, što je podložno stalnoj provjeri. Članovi Udruge imaju obvezu stalnog dokumentiranja i evidentiranja svih informacija u uzgoju junadi. Ta kontrolna dokumentacija propisana je internim pravilnikom Udruge, a u slučaju nepridržavanja pravila proizvođač će izgubiti pravo na znak.

"Iznimno je bitna kontrola, no bitnija je samokontrola proizvođača, što zagovara i EU. Opstat će samo proizvođači koji su savjesni, dugoročno planiraju i žele pošten odnos s kupcem. Novi izgled našeg znaka približit će takve proizvođače hrvatskim, ali i inozemnim potrošačima. Hrvatsku junetinu vidimo kao veliki potencijal u promociji Hrvatske kao gastronomske zemlje", zaključio je Celovec.

Neki od korisnika znaka su PIK Vrbovec, Mesnice Šturlić, MTO Paleka, M.I.Valvita, Rigeta, Simental Commerce, Agro-Vet, Restoran Franc… Oznaka Hrvatska junetina Udruge Baby Beef bit će vidljiva na cijeloj paleti proizvoda: od svježeg mesa, roštiljskog programa do odležanog mesa za odreske. Celovec je istaknuo kako je plan udruge javljati se na natječaj EU namijenjen marketingu poljoprivrednih proizvoda. 

Komentirajte prvi

New Report

Close