Hrvatska postaje jedna od devet zemalja s ekstra brzom dostavom ovih proizvoda

Autor: Sergej Novosel Vučković , 19. srpanj 2021. u 10:50
Tjedno u Zagrebu i Splitu za Bolt Food dostavlja oko tisuću ljudi/M. LUKUNIĆ/PIXSELL

Riječ je o novoj funkcionalnosti aplikacije Bolt Food, estonske platforme za mobilnost Bolt, jednog od europskih lidera u segmentu urbanog prijevoza

Hrvatska će biti jedno od devet tržišta EU (uz Portugal, Litvu, Latviju, Rumunjsku, Češku, Poljsku, Slovačku i Švedsku) na kojem će se preko usluge Bolt Market moći naručiti namirnice. Riječ je o novoj funkcionalnosti aplikacije Bolt Food, estonske platforme za mobilnost Bolt, jednog od europskih lidera u segmentu urbanog prijevoza (uključuje vožnju na zahtjev i dostavu).

Bolt Market je kao pilot projekt uspješno predstavljen u domicilnoj Estoniji, a do kraja godine bit će dostupan i u navedenim zemljama. Značajka usluge je u povezivosti dostave namirnica s ‘dark storeovima’, mjestima za brzo preuzimanje robe, i kupcima, ne bi li im se naručeno dostavilo (isporučilo) što brže, u roku 15 minuta, navode iz Bolta.

“Sinergija usluga dostave hrane i namirnica omogućit će Boltu učinkovitije upravljanje poslovanjem i pružanje kvalitetnije usluge korisnicima”, objašnjavaju iz Bolta, u kojem će se zbog nove usluge stvarati i novi timovi zaposlenika s pet različitih pozicija.

Pojava Bolt Marketa u Hrvatskoj dobra je vijest za ovdašnje korisnike, jer Bolt Food u Zagrebu i Splitu postoji tek od svibnja 2020. No, uspio se otada nametnuti kao jedna od omiljenih aplikacija za dostavu. “S obzirom na to da je usluga u Hrvatskoj predstavljena prije nešto više od godinu dana, možemo biti zadovoljni dosadašnjim rezultatima.

97

posto rast prometa Bolt Fooda u prvih 6 mjeseci u RH, u odnosu na lani

U prvih šest mjeseci ove godine ostvarili smo rast od 97%, a lipanj ove godine zatvorili smo s 34 puta više narudžbi u odnosu na lipanj 2020.,” kaže nam Tomislav Lukačević, direktor Bolta u Hrvatskoj. Zbog rastućeg broja dostava su u stalnoj potrazi za novim dostavljačima.

Tjedno ih za Bolt, dodaje Lukačević, vozi oko tisuću. Što se, pak, tiče, Boltovog udjela u segmentu vožnji na zahtjev u Hrvatskoj, angažirano je nekoliko tisuća aktivnih vozača mjesečno, ali i tu će ih trebati još, zbog povećane potražnje, koja bi se nakon travnja mogla ponoviti i u vrhu turističke sezone).

Poslovanjem u Hrvatskoj zadovoljan je i Dmitri Liberman, potpredsjednik poslovne vertikale dostave u Boltu. Pozvao se na podatke Eurostata za 2020., prema kojima je 55% građana Hrvatske kupovalo online, najviše odjeću, hranu iz restorana i namirnice, otkrivši u pandemiji pogodnosti dostave namirnica na kućni prag.

“I kad pandemija završi nastavit će se koristiti dostavne usluge, stoga Hrvatska itekako ima potencijala za uvođenje Bolt Marketa.

Ovdje imamo čvrstu bazu iskusnih vozača i korisnika Bolt usluga, od prijevoza na zahtjev, preko najma romobila do dostave hrane i uvjereni smo da će ovo biti profitabilna poslovna vertikala”, ustvrdio je Liberman.

Komentirajte prvi

New Report

Close