Tvrtka za upravljanje kućama za odmor Direct Booker sa sjedištem u Dubrovniku objavila je da je u prvoj polovici 2023. godine (Q1 & Q2) ostvarila rast od 34 % u prihodima ili GBV (bruto vrijednost rezervacije) u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Osnovan 2010. od strane Nikole Grubelića i Nina Dubretića, Direct Booker ima više od 3700 domova navedenih na svojoj platformi i do sada je opslužio oko 2 milijuna kupaca. Tvrtka je također ostvarila ~4600 € prihoda po domu ili GBV po domu u prvoj polovici 2023., što je rast od 17 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine (~4000 € GBV po domu), unatoč neizvjesnosti koju su stvorili rat, viši troškovi života u EU-u te inflacija koja je dovela do općeg usporavanja putovanja. U 2023. do sada broj međunarodnih turističkih dolazaka bio je 18 % ispod razine iz 2019. Europski zračni promet ostao je u padu od 14,4 % u siječnju 2023. u odnosu na siječanj 2019.
”Od naše akvizicije od strane OYO-a 2022, sektor putovanja i turizma prošao je kroz brojne padove i uspone zbog sukoba u regiji, pandemije i inflacije koja je utjecala na putovanja na globalnoj razini. Uz pomoć globalnih stručnjaka za tehnologiju putovanja OYO, napravili smo značajna poboljšanja iskorištavanjem njihovog mehanizma za dinamičko određivanje cijena i uvrštavanjem naših domova na dodatne OTA-e, kao i na VRMC glavni, ‘Belvilla by OYO”, kaže Nino Dubretić, glavni izvršni direktor i suosnivač Direct Bookera.
“Također smo izvršili optimizaciju cijena na razini nekretnina procjenjujući svaku nekretninu pojedinačno i dajući preporuke za cijene našim vlasnicima na temelju pogodnosti u nekretninama. To nam je pomoglo u određivanju prave cijene za domove na našim platformama i preko istaknutih OTA-a”, dodaje Grubelić.
“Direct Booker je porastao za 17 % u 2023. u usporedbi s 2022., a većina tog rasta ostvarena je putem preporuka ili preporuka postojećih vlasnika kuća, koji su koristili našu platformu i imali koristi od nje. Osim toga, samo u 2023. godini, do 27. svibnja, Hrvatska je ugostila 3,5 milijuna turista koji su ostvarili 10,7 milijuna noćenja u zemlji. Ako su ove rekordne brojke ikakav pokazatelj, očekujemo stabilan rast prihoda za naše vlasnike domova u 2023. godini”, ističe Gautam Swaroop, izvršni direktor OYO Vacation Homes (matično tijelo Direct Bookera).
OYO je prisutan u više od 35 zemalja svijeta. Posjeduje tvrtku za kuće za odmor u EU-u pod nazivom OVH (OYO Vacation Homes) koja upravlja naslijeđenim brendovima kao što su DanCenter i Belvilla. Dok su Belvilla by OYO i DanCenter pružatelji kompletnih usluga, Traum-Ferienwohnungen je internetsko tržište za iznajmljivanje kuća za odmor.
Hrvatska je treće najveće tržište na OYO platformi Traum Ferienwohnungen s više od 10.000 domova. Uz Direct Booker, OYO svojim klijentima nudi pristup širem izboru kratkoročnih boravaka u vrlo popularnom gradu Dubrovniku i diljem Hrvatske. Uz Direct Booker, OYO svojim klijentima nudi pristup širem izboru kratkoročnih boravaka u vrlo popularnom gradu Dubrovniku i diljem Hrvatske.
Osim toga, OYO nudi vlasničku tehnološku platformu “Booker Tools”, koju je razvio Direct Booker tim našim vlasnicima kuća diljem Europe kao dio njihovih PMS (Property Management System) rješenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu