Zbog straha od terorističkih napada hrvatski će građani ove godine u znatno manjem broju putovati u Tunis i Egipat, a gubitke na tim destinancijama organizatori putovanja nastoje nadoknaditi novima. Neke od njih tijekom proteklog vikenda predstavile su se hrvatskim građanima na petom međunarodnom turističkom sajmu Place2go.
6tisuća
hrvatskih turista boravilo je prošle godine u Maroku
Među 18 zemalja koje su se predstavile u Boćarskom domu ove godine su se tako prvi put našli Maroko, Izrael i Japan, zemlje koje još ostvaruju slabe brojke s hrvatskog tržišta. "U Maroku je lani bilo oko šest tisuća hrvatskih građana, a smatramo da ta brojka može biti znatno viša za nekoliko godina, pa ulažemo u promociju brenda Maroka te istodobno pokušavamo pokrenuti izravne zračne linije između Maroka i Hrvatske, bez čega ne može biti većih pomaka", rekao nam je Khalid Mimi, direktor Turističke zajednice Maroka za Poljsku i istočnu Europu.
Maroko je prije dvije godine pokrenuo predstavništvo u Varšavi, koje uz Hrvatsku pokriva među ostalim Češku, Rumunjsku, Poljsku, Mađarsku, jer vide velik potencijal u regiji. Smatraju da imaju proizvod koji može zadovoljiti sve želje turista iz ovoga dijela Europe. Khalid Mimi ističe važnost činjenice da se Maroko smatra sigurnom destinacijom, zbog svog stabilnog političkog ustroja (monarhija bez sukobljenih političkih opcija) i prevladavajućeg umjerenog islama. "Usto, imamo vrlo profesionalnu službu sigurnosti, a Marokanci su vrlo gostoljubivi i vole strance.
Iako u današnje vrijeme ne možemo tvrditi da je neka zemlja sto posto sigurna, mi radimo najbolje da tako ostane", kaže Khalid Mimi. Maroko je zasad uspio dogovoriti čartere s jednim hrvatskim turoperaterom, a u turističkoj zajednici očekuju da će takvih ugovora biti više i nakon ovog puta u Zagreb. Planiraju susresti se s predstavnicima Hrvatske turističke zajednice jer ih zanima i Hrvatska kao destinacija. "Tradicionalne destinancije Marokanaca su Španjolska i Turska, a nove trendi destinancije su Hrvatska, Bugarska i Mađarska. Posebno ih privlači termalni i zdravstveni turizam", otkriva Khalid Mimi.
Organizatorica sajma Damjana Domanovac ističe veliku važnost B2B petka, jutarnjeg termina koji je od lani rezerviran samo za poslovne susrete na sajmu. "Pokazalo se da se na sajmu uz predstavljanje destinacija i turističkih proizvoda odvijaju poslovni susreti i sklapaju poslovi, što nas veseli jer želimo pridonijeti razvoju turizma", istaknula je Domanovac. Otkrila je pritom i kako je zbog sve većeg značaja sajma i brenda Place2go odlučila preimenovati svoj časopis Putovanja za dvoje, od kojeg je i započela cijela priča. Nosit će ime Place2go.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu