'Hrvatska je godinama slijedila potpuno promašenu prometnu politiku iz 1999. godine ulažući milijune eura u autoceste, što se često pokazalo ekonomski neisplativim unatoč stimuliranju tog cestovnog prometa', kažu u WCN-u, a prenosi tportal.
'Željeznica je ostavljena zapuštena, iako je najudobniji i ekološki prihvatljiv oblik transporta za putovanja srednje dužine. Sada bi željeznica trebala platiti za bivše pogreške vlada i HŽ-a', rekla je za tportal Pippa Gallop, aktivistica WCN-a. Gallop smatra kako bi se povećanje broja putnika u kratkom periodu moglo potaknuti većim ulaganjima u marketing, osiguranjem dobre povezanosti međunarodnih i lokalnih linija, povećanjem brzine i prekograničnog prijelaza te poboljšanjem stanja pruga i vlakova.
Mreža WCN u Hrvatskoj ima brojne članove koji su pokrenuli online peticiju, koju je do sada potpisalo više od 800 ljudi. Nakon svakog potpisa tekst peticije s porukom potpisnika automatski se šalje na e-mail adrese HŽ-a i nadležnih ministarstava.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Željeznica u nas je preskupa. Stanje katastrofalno. Nismo mi Njemačka koja dnevno preveze par milijuna putnika. Od Splita do Knina vozi lokomotiva i jedan vagon za 3 čovika koja sigurno nisu platili kartu. Ukinuti putnički prijevoz. Ostaviti samo za industriju. Servisirati vanka.
Uključite se u raspravu