Britanska aviokompanija easyJet s 49 aktivnih linija za povezivanje hrvatskih destinacija s europskima našu je zemlju proglasila destinacijom godine, posvetivši joj i srpanjsko izdanje svog inflight magazina s mjesečnim dosegom od oko 6 milijuna ljudi, priopćeno je iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u ponedjeljak, što je ujedno i prvi put da su to izdanje posvetili samo jednoj zemlji.
"Odabir Hrvatske kao destinacije godine predstavlja veliki uspjeh i potvrdu da u važnom prometnom segmentu ostvarujemo značajne i važne pomake.
Naši ključni ciljevi podrazumijevaju pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne, vrlo dobro prometno povezane cjelogodišnje turističke destinacije", komentirao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu