Hrvatska je turističku stagnaciju imala već prije Covid krize, zbog toga što je zapela u konceptu sunca i mora, a pandemija nam je dala priliku da konačno pokrenemo i ubrzamo proces stvaranja nove kvalitete, certificiranih proizvoda i sadržaja koji će biti osnova za dalje.
Stoga hrvatski investitori i destinacije trebaju ustrajati na razvoju, unatoč padu entuzijazma koji je pandemija možda donijela, istaknula je na susretu s novinarima Katarina Miličević, patnerica u Horwath HTL, dodajući kako konzultanti kao partneri sektora žele poručiti malim i srednjim poduzetnicima da ne odustanu od turizma.
Prilika za kvalitetu
“Vidjeli smo u ovoj krizi koliko nam je turizam važan, i ne treba nas obeshrabriti činjenica da ima visok udjel u BDP-u Hrvatske. Mnoge turističke zemlje koje su se, iako su razvijale i druge djelatnosti i to vrlo uspješno, isto tako opredijelile za razvoj turizma imale su jasan cilj i nisu požalile, danas su sjajni primjeri.
Turizam će se oporaviti, ljudi će i dalje putovati, a mi imamo priliku napraviti kvalitetan proizvod”, istaknula je Miličević koja oporavak turizma globalno vidi u srednoročnom razdoblju, no ne želi predviđati detalje.
Za nove početke
Kad je u pitanju sezona 2021., Hrvatska se promovira kao i ostalih 30-tak vodećih turističkih destinacija svijeta, u skladu s mogućnostima i zbivanjima, smatra Miličević.
Iz Hrvatske turističke zajednice jučer su objavili kako je njihova kampanja na društvenim mrežama “Croatia Full of New Beginnings” na 15 inozemnih tržišta u svega mjesec dana postigla odlične promotivne rezultate ostvarivši preko 30 milijuna impresija, dok se ukupan broj interakcija korisnika s oglasima popeo na više od dva milijuna.
Kampanja je provedena na društvenim mrežama Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest i TikTok i to na tržištima Austrije, Njemačke, Velike Britanije, Italije, Mađarske, Poljske, Češke, Slovačke, Nizozemske, Francuske, Slovenije, Švedske, Norveške, Belgije i Švicarske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Dajte se okanite glupih tema i krenite pisati o AKTUALNIM ČIREVIMA koji nas muče..
1. DRŽAVA NE PLAĆA RAČUNE ………..? Pa, stvarno je to već prešlo svaku normalnu i razumnu granicu ……Što im je došlo..? Kud stavljaju novce ?
2. NAS NIJE BRIGA ZA INU !- Da li je Ina naša, Vaša, svemirska ….koga briga o.k.? …Dok je HZD na vlasti cijena nafte će u svijetu biti x , a kod nas x 12
3. MInistarstvo zdravstva NE FUNKCIONIRA. Upravni predmeti traju između
30 dana, ako iskorištiš položaj i nađeš nekoga da ti sredi predmet ili 12 mjeseci,
možeš kampirati ispred Ksavera i umrijeti od gladi…nikoga to ne zanima….
Gosp. Beroša nema .- zauzet je. Pomoćnici i pomoćnice vode politiku rada na Ministarstvu..Tu – nikad nema reda. NIKADA. …Predmeti se urudžbiraju po redu.. I ONDA IM SE GUBI SVAKI TRAG…… Nemaš broj… NE ZNAŠ GDJE TI JE PREDMET ….nema infomacija o predmetu…. čekaš ko budala ….
A ima i preko reda UVIJEK. Nazovu prijatelji i prijateljice……i sve ide glatko ?
Pa, do kada više tako?…….Sva ministarstva rade bolje od zdravstva, Svi su
korektniji, brži….Pa, kad imaju raditi s tim jednostavnim rješenjima ..???
Otvaraš lokala, zatvaraš lokal…proširuješ ..ne proširuješ….. ja to NIKADA
U OVOJ DRŽAVI – neću razumjeti……..zašto to rade ?
Kupite program za unos predmeta već kod zaprimanja, dajte nam broj, da vidimo kako se predmet rješava …. i gotovo…..! Pa, kako bi mogli cijeniti takve
ljude, takvu stranku….koji nam to rade …Zdravstvo.? NAjbogatije ministastarstvo S NAJVIŠE POLITIČARA ….U vladi…ma , koma i pakao …………….
…i onda će svizac zamotati čokoladu, a anemični gojenac donijeti odluku o ukidanju reketa HGK
Uključite se u raspravu