Hrvatska 365 – logo koji će privući turiste van sezone

Autor: Marija Crnjak , 11. kolovoz 2014. u 16:05
Vinkovačke jeseni, jedan od turističkih proizvoda van ljetne sezone. Photo: Goran Ferbezar/PIXSELL

Logo Hrvatska 365 pokriva sve, od Riječkog karnevala, Dana tartufa, Snježne kraljice, Vinkovačkih jeseni do mnogih drugih manifestacija.

Biogradska rivijera, Cresko Lošinjski arhipelag, Dubrovačka rivijera, Zagorje, Slavonija neke su od 22 turističkih destinacija koje će se ubuduće oglašavati kroz logotip "Hrvatska 365" uz grafički prikaz četiri godišnja doba. To su destinacije koje su odabrane za pilot projekt pred i posezone (PPS) u čiju prmociju Hrvatska turistička zajednica ove jeseni ulaže 4,8 milijuna kuna. Projekt PPS započeo je 1. srpnja raspisivanjem natječaja za odabir destinacija i trajat će četiri mjeseca, odnosno do kraja listopada ove godine, a slogan je odabran na današnjoj sjednici Turističkog vijeća HTZ-a u Splitu.

„Odlučili smo se za logo i slogan Hrvatska 365 jer njime pokrivamo sve, od Riječkog karnevala, Dana tartufa, Snježne kraljice, Vinkovačkih jeseni i mnogih drugih manifestacija koje se događaju tijekom cijele godine na području cijele Hrvatske. S ovim znakom svi će se moći poistovjetiti, a inzistirat ćemo da si dajemo ritam uspostavljanja destinacijskog menadžmenta, te od dna prema gore prirodnim putem doći do kvalitetnih pomaka“, komentirao je ministar turizma Darko Lorencin.

U PPS destincijama na raspolaganju će biti bar 50 posto hotelskih kapaciteta, radit će bar 50 posto restorana, kafića i trgovina, kao i bar jedan liječnik i ljekarna. Bit će otvorena bar jedna banka i mjenjačnica, i radit će bar jedan bankomat od 0-24. Također, turistima će na raspolaganju biti sportski, kulturni, te drugi sadržaji koji ne ovise o vremenskim prilikama.

U tijeku je osnivanje PPS klubova koji će predstavljati savjetodavna tijela turističkih zajednica, izrada rješenja za oglasne kampanje te podstranice koja bi s radom trebala započeti sredinom rujna. Internet podstranica bit će orijentirana na šest proizvoda: kulturni, eno i gastro, biciklizam, poslovna putovanja, wellness i zdravlje, aktivni odmor. Klub PPS činit će koordinacijski odbor sastavljen od direktora turističkih zajednica, dok će osnovno provedbeno tijelo biti timovi od 3 do 7 članova, uz uvjet da jedna osoba mora biti predstavnik turističke agencije. Timovi će predstavljati jednu od šest prije navedenih proizvodnih grupa.

Projekt uključuje i kampanju na tržištima Austrije, Italije, Njemačke, Slovenije i Velike Britanije, online kampanju na osamnaest tržišta te posebne i b2b radionice na osam tržišta.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Fantastično:
– logo 365 će privlačiti turiste
– stvaraju nove odbore i zapošljavanje komunističkih kadrova
– bez ijedne kalkulacije izveden put u zemlju bajki

New Report

Close