Čak 93 posto korisnika kartica u Hrvatskoj nosi kartice sa sobom na putovanja, međutim, udio plaćanja karticama tijekom putovanja iznosi samo 34 posto.
Pokazalo je to MasterIndex istraživanje o stavovima i ponašanju potrošača u Hrvatskoj s naglaskom na upotrebu kartica, koje je u listopadu proveo MasterCard u suradnji s GfK centrom za istraživanje tržišta. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da, kao i u prethodnom proljetnom valu, 94% ispitanika koristi kartice, većina posjeduje do 3 kartice, i to uglavnom standardne no, povećao se broj korisnika premium (Gold, Platinum) kartica (s 8 na 12%), poručuju iz MasterCarda. Trend u korištenju debitnih (88%), charge (39%) i kreditnih kartica (27%) stabilan je u odnosu na travanj.
Kada je riječ o putovanjima i planiranju putovanja do kraja ove godine te za vrijeme zimskih odmora i blagdanskog perioda, 35% građana planira put u inozemstvo do kraja tekuće godine dok ih 32% planira zimski odmor što je četiri posto više nego u istom razdoblju lani. Nadalje, čak 68% ispitanika putovalo je van zemlje u posljednje dvije godine. Adventska putovanja i dalje su najprivlačnija, uz skijanje ili proslavu Nove godine u inozemstvu. Kada idu u strane zemlje, građani uglavnom nose stranu valutu sa sobom, a kartice koriste najčešće za kupnju odjeće, cipela i poklona te na benzinskim postajama. U usporedbi s 2012. godinom, kartice se češće koriste u svim prilikama kao što su i kupnja hrane i pića u supermarketima, plaćanje smještaja, izlasci u restorane ili klubove, cestarine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu