Hrvati najviše kupuju u Konzumu, Plodinama i Lidlu

Autor: Poslovni.hr , 06. listopad 2014. u 14:21
Foto: Željko Lukunić / Pixsell

Konzum je uvjerljivo najveći domaći retailer koji drži 40% ukupnih prihoda prvih deset lanaca na “top listi”.

Kako je prošle godine Konzum ostvario prihod od gotovo 13,4 milijarde kuna, Plodine 3,3 milijarde kuna, te Lidl 3 milijarde kuna, podaci su to koji jasno govore u kojim trgovičkim centrama Hrvati najviše kupuju.

Tako je prema iCapitalovoj analizi utemeljenoj na podacima s portala Poslovna.hr, Konzum uvjerljivo najveći domaći retailer koji drži 40% ukupnih prihoda prvih deset lanaca na "top listi".

Kako piše iCapital, u 2013. je osam lanaca ostvarilo rast prihoda, a tek su Konzum  s -1% i METRO Cash & Carry  s -3% ostvarili pad. Što se tiče profitabilnosti, najviše EBITDA marže u 2013. ostvarili su Plodine (9,3%) i Tommy (7,9%), dok je prosjek svih deset promatranih lanaca 3,1%, stoji u analizi iCapitala.

Komentirajte prvi

New Report

Close