Kako je prošle godine Konzum ostvario prihod od gotovo 13,4 milijarde kuna, Plodine 3,3 milijarde kuna, te Lidl 3 milijarde kuna, podaci su to koji jasno govore u kojim trgovičkim centrama Hrvati najviše kupuju.
Tako je prema iCapitalovoj analizi utemeljenoj na podacima s portala Poslovna.hr, Konzum uvjerljivo najveći domaći retailer koji drži 40% ukupnih prihoda prvih deset lanaca na "top listi".
Kako piše iCapital, u 2013. je osam lanaca ostvarilo rast prihoda, a tek su Konzum s -1% i METRO Cash & Carry s -3% ostvarili pad. Što se tiče profitabilnosti, najviše EBITDA marže u 2013. ostvarili su Plodine (9,3%) i Tommy (7,9%), dok je prosjek svih deset promatranih lanaca 3,1%, stoji u analizi iCapitala.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu