Hrvati će više putovati i ići na koncerte

Autor: Poslovni dnevnik , 27. ožujak 2024. u 18:00
Foto: SHUTTERSTOCK

Štediti planira 11 posto hrvatskih građana.

Hrvatski građani planiraju više trošiti na putovanja, koncerte i gastronomske doživljaje pokazuje novo MasterCardovo istraživanje. Više od 57 posto ispitanih hrvatskih potrošača planira povećati svoje izdatke za iskustva i aktivnosti u usporedbi s prošlom godinom.

Čak 61 posto ispitanika planira više potrošiti na putovanja, glazbene festivale i koncerate više će izdvojiti 42 posto njih, a 39 posto potrošača više će trošiti na gastro ponudu. Štediti planira 11 posto hrvatskih građana.

Istraživanje provedeno na ukupno preko 16.000 ispitanika pokazuje da 73 posto hrvatskih potrošača smatra kako je vrijedno novac potrošiti na iskustva.

Za njih 40 posto to su najbolje životne uspomene, dok ih 44 posto vjeruje kako im nude nove poglede na svijet. Ovo istraživanje pokazalo je da u Europi devet od deset ispitanika planira trošiti više na iskustva nego u 2023. godini.

Hrvatski građani tako nisu jedini koji planiraju trošiti više, već jednostavno prate europski trend. Gotovo četiri petine Europljana vidi veliku vrijednost u trošenju na putovanja, koncerte, odmore i kulinarstvo, dok 29 posto posebno izdvaja sredstva za iskustvene aktivnosti u svojim financijskim planovima.

“Kako ekonomski pritisci poput visoke inflacije i visokih kamatnih stopa jenjavaju, očekuje se da će potrošači usmjeriti svoju povećanu kupovnu moć prema diskrecijskim troškovima.

Dinamičan kalendar događaja u Europi za ovu godinu, uključujući sportska natjecanja i glazbene festivale, vjerojatno će poduprijeti ovaj trend”, smatra Natalia Lechmanova, MasterCardova glavna ekonomistica za Europu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close