U sklopu aktivnosti promocije domaće poljoprivredne proizvodnje i podizanja svijesti o potrebi veće kupnje domaćih proizvoda Hrvatska poljoprivredna komora (HPK) pozvala je domaće potrošače da u prosincu, mjesecu najveće potrošnje, obrate pozornost na kupnju domaćih proizvoda kroz kratke lance opskrbe.
HPK time poručuje da je zaštita domaće poljoprivrede i proizvodnje hrane moguća jedino uz veću svijest o potrošnji i kupnji domaće hrane, a podržavaju i pozitivne primjere iz prakse poput projekta Grada Zagreba za oznaku Plavi ceker koju danas ima 36 proizvođača. To je projekt kojim Grad pomaže malim i srednjim proizvođačima u plasmanu proizvoda na zagrebačko tržište, a aktualni treći natječaj otvoren je do 15. prosinca.
“Tijekom godine značajno je porasla nabava hrane putem dostave od domaćih OPG-ova, pokrenute su brojne tražilice hrane koje nude domaće proizvode te je od iznimne važnosti da se i sada pojača promocija domaće proizvodnje. Prema procjeni za prošle blagdane potrošili smo oko 15,3 milijarde kuna, pola milijarde kuna više nego 2018. Iako očekujemo nižu potrošnju zbog korona krize, ova je godina prilika da se posveti veća pozornost što kupujemo. Svaka uložena kuna u kupnju domaćih proizvoda multiplicira učinak na rast i razvoj hrvatske poljoprivrede i gospodarstva”, poručuje Tajana Radić iz HPK.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu